FANDOM

Jeff Davis to amerykański scenarzysta i producent telewizyjny. Jest producentem wykonawczym, głównym scenarzystą i twórcą serialu MTV Teen Wolf: Nastoletni wilkołak.

Wczesne lata Edytuj

Davis urodził się w mieście Milford w stanie Connecticut. Ukończył Vassar College na wydziale filmoznawstwa, później uzyskał tytuł magistra z scenografii filmowej na Uniwersytecie Południowej Kalifornii. Davis pracował jako script reader (osoba czytająca nadsyłane skrypty/scenariusze), asystent edytora, jednocześnie szkoląc swoje scenariusze i próbując je sprzedać.

Kariera Edytuj

W 2003 roku Davis sprzedał swój scenariusz stacji CBS, który finalnie stał się hitowym serialem Zabójcze umysły. Pełnił funkcję producenta wykonawczego w trakcie kręcenia pierwszego sezonu tego serialu.[1]

W 2011 roku Davis zaczął rozmowy z stacją MTV na temat reboota filmu komediowego z lat 80, Nastoletni wilkołak, z udziałem Michaela J. Foxa. Twierdzi on, że rozpoczął ten projekt ze względu na swoją miłość do horrorów, jednocześnie podkreślając wpływ pisarzy, takich jak Stephen King czy Thomas Harrison, na swoją twórczość. Jeff Davis jest głównym twórcą oraz producentem wykonawczym serialu Teen Wolf: Nastoletni wilkołak.[2]

Ciekawostki Edytuj

  • Jeff Davis jest gejem.[3]
  • Davis jest fanem produkcji Z Archiwum X, Zdrówko i Na wariackich papierach.[4]

Linki zewnętrzne Edytuj

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki