FANDOM

Zabieraj ręce z mojego jeepa.
Stiles Stilinski o swoim samochodzie.
Jeep jest samochodem, który należy do rodziny Stilinski. Jego pierwszą właścicielką była Claudia Stilinski, a po jej śmierci pojazd otrzymał jej syn, Stiles Stilinski. Nastolatek jest bardzo związany ze swoim samochodem, a czasem traktuje go jak żywą osobę i nie pozwala nikomu z niego korzystać. Wiele razy podczas serialu został zniszczony przez różne istoty nadludzkie, a silnik notorycznie się psuje przez co Stiles non stop musi sklejać go taśmą. Przez cały serial służył głównym bohaterom jako środek transportu w różne miejsca i misje.

Sezony Edytuj

W 1x07 - Night School, Alfa ścigający chłopaków zniszczył maskę i wyrwał akumulator.

W 2x03 - Ice Pick Erica zepsuła Jeepa, dlatego w kolejnym odcinku Abomination Stiles zawozi do mechanika. Przez Kanime Jeep staje się narzędziem zbrodni, które przygniotło mechanika. Auto zostaje skonfiskowane przez policje.

W odcinku 03x11 Stiles ma wypadek samochodowy, przez złą widoczność w drodze ku Nemetona, zjeżdża z drogi i uderza w drzewo.

W sezonie 5 Jeep zaczyna się coraz częściej psuć, Stiles skleja go za pomocą szarej taśmy izolacyjnej. W odcinku 5x07 Jeep zostaje przewrócony. Samochód udaje się naprawić, ale nie na długo znowu się psuje. Stiles w nerwach rzuca w niego kluczem. Jeep zostaje z holowany.

Galeria Edytuj