FANDOM

Lenore jest postacią gościnną pojawiającą się w sezonie szóstym serialu MTV, Teen Wolf: Nastoletni wilkołak. Była Banshee oraz jedyną żyjącą mieszkanką miasteczka Canaan, po tym jak Jeźdźcy Widmo usunęli wszystkich z rzeczywistości.

Sezony Edytuj

Sezon 6A Edytuj

Po raz pierwszy pojawia się w początkowej scenie odcinka Ghosted, w wizji Lydii Martin, gdy Jeźdźcy Widmo wymazywali wszystkich z jej rodzinnego miasta. Stado Scotta postanowiło pojechać tam przez to, że Stiles widział nazwę Canaan na Peronie Jeźdźców Widmo.

Idą ulicą, dopóki nie widzą zasłaniających się zasłon w oknie jednego z domów. W pierwszej chwili wydaje się, że nikt nie ma w domu, ale potem zauważają Lenore, który serdecznie ich wita. Mówi, że Caleb będzie szczęśliwy, jak ich zobaczy, ponieważ minęło wiele czasu, odkąd miał się z kim bawić. Zaprasza ich i ofiaruje im lemoniady. Idąc przez dom Lydia zdaje sobie sprawę, że jest tą samą kobietą, którą wcześniej widziała w lustrze.

Mówią Lenore, że szukają Stilesa. Kobieta mówi, że to było jakiś czas, odkąd ktoś przeszedł przez Canaan. Kiedy naciskają, jak długo to było, ona nie pamięta. Malia pokazuje nagłówek z gazety pokazujący datę z 1987 r., a Lenore się irytuje.