FANDOM

- Znaleźliście ją? Jest w porządku? Jest bezpieczna?
- Tak jest. Nie mogę wziąć twojego bólu.
- Dlatego, bo to nie boli. Jest w porządku.
- Nie, Allison.
- Jest w porządku. Jest pięknie. Jestem w ramionach mojej pierwszej miłości. Pierwszej osoby, którą kochałam. Osoby, którą zawsze będę kochać. Kocham Cię...Kocham Cię Scott.. Scott McCall.
- Allison nie... Proszę nie...
- Powiedz mojemu tacie...Musisz mu powiedzieć... Musisz....
Ostatnie słowa Allison do Scotta.

Insatiable jest dwudziestym trzecim odcinkiem trzeciego sezonu oraz czterdziestym siódmym epizodem serialu Teen Wolf: Nastoletni wilkołak. Po raz pierwszy w Stanach Zjednoczonych został wyemitowany 17 marca 2014 roku, a w Polsce 10 czerwca tego samego roku.

OpisEdytuj

Gdy życie bliskiej osoby znajduje się w niebezpieczeństwie, Scott wraz z przyjaciółmi są w stanie zrobić wszystko, by ją ocalić. Nie wiedzą jednak, jak straszną cenę przyjdzie im zapłacić.

Streszczenie szczegółowe Edytuj

Pod prysznicami w szkole, Deaton usuwa świetliki Nogitsune z bliźniaków i Isaaca, wkładając im palce do gardła i usuwając je ręcznie. Deaton mówi, że jest teraz dwóch Stiles'ów, a jeden z nich porwał Lydię.

Postacie Edytuj

Postacie główne Edytuj

Postacie poboczne Edytuj

Ścieżka dźwiękowa Edytuj

Youtube-16.png "The Greatest View" – Flume ft. Isabella Manfredi
Youtube-16.png "Look Out" – James Vincent McMorrow

Kontynuacja Edytuj

Postacie Edytuj

Ciągłość serialu Edytuj

  • Okazało się, że muchy Nogitsune mogą być zwalczane nie tylko przez grzyby reishi , ale także przez osobę fizycznie usuwającą je z tylnej części gardła ofiary, co zademonstrował Alan Deaton na Isaacu i bliźniakach.
  • Potwierdzono, że Nogitsune uzyskał moc niezbędną do oddzielenia się od Stilesa w wyniku chaosu, konfliktów i bólu, które spowodował, a następnie żywił się przez cały czas jego trwania. To pozwoliło mu stworzyć zupełnie nowe i fizycznie identyczne ciało, które po raz pierwszy pojawiło się w De-Void.
  • Allison wykonuje rodzinną tradycję wykuwania srebrnej kuli jako rytuału przejścia po opanowaniu wszystkich umiejętności potrzebnych do bycia Łowcą, ale zamiast kuli zrobiła srebrny grot. Ten rytuał został po raz pierwszy wymieniony w Alpha Pact.
  • Telepatyczna więź między Banshee zostaje po raz pierwszy zbadana w tym odcinku, kiedy Meredith Walker wyrywa się z Ośrodku Eichen, by znaleźć stado Scotta po otrzymaniu wiadomości, której potrzebują, i ponownie, gdy Meredith kontaktuje się z Lydią, aby pomóc jej zlokalizować jej miejsce przez co stado mogło ją uratować.
  • Ten odcinek to pierwszy epizod, w którym główna bohaterka trwale umiera, bo Allison została zabita przez Oni.
  • Piosenka, która została puszczona w scenie, gdy Scott kołysze Allison jest śpiewana przez tego samego artystę, którego utwór został puszczony podczas pierwszej interakcji pary nastolatków w Wolf Moon.

Ciekawostki Edytuj

Zmarli Edytuj

Miejsca Edytuj

Galeria Edytuj