FANDOM

- Cokolwiek chcesz, istnieją inne sposoby, aby je zdobyć.
- Chce tylko nie jeść sam lunchu każdego dnia.
- Jeśli szukasz przyjaciół, możesz zrobić o to wiele lepiej niż Derek.
- To naprawdę boli, Scott. Mam na myśli, jeśli masz zamiar mnie oceniać, to przynajmniej wysłuchaj ich. Eryka, jak tam twoje życie odkąd się poznaliśmy?
- Hmm. Jednym słowem... Perfekcyjnie.
- Isaac?
- Cóż, jestem trochę zajęty byciem zbiegiem, ale poza tym jest świetnie.
Ice Pick to trzeci odcinek drugiego sezonu oraz piętnasty odcinek serialu Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak.

OpisEdytuj

Rodzina Argent rozpoczyna szkolenie Allison jako łowczyni wilkołaków. Derek zdobywa nowych członków stada. Jackson odkrywa, że posiada zaskakujące zdolności.

 Streszczenie szczegółowe Edytuj

Obsada Edytuj

Postacie główne Edytuj

Postacie gościnne Edytuj

Ścieżka dźwiękowa Edytuj

Youtube-16.png "Champion" – Donora
Youtube-16.png "Ching Ching Ching" – Nikka Costa
Youtube-16.png "Fever" – Kanary Diamonds feat. Sheena Player
Youtube-16.png "Easy Water" – Caveman
Youtube-16.png "Beat Of My Own Song" – Meme
Youtube-16.png "This Head I Hold" – Electric Guest
Youtube-16.png "Boom Boom" – Donora
Youtube-16.png "Iron" – Woodkid
Youtube-16.png "Ivory (The Bloody Beetroots Remix)" – Congorock

Kontynuacja Edytuj

Postacie Edytuj

Ciągłość serialu Edytuj

  • Allison Argent oficjalnie rozpoczyna szkolenie na łowcę w tym odcinku. Po raz pierwszy dowiedziała się, że jej rodzina to myśliwi w Wolf's Bane.
  • W tym odcinku po raz pierwszy dowiadujemy się, że łowca, który zostanie ugryziony jest przez wilkołaka, musi się zabić, zanim się przemieni, co będzie miało później znaczenie w całej serii.
  • Lydia Martin ma halucynacje z Peterem Hale i wilczym ziołem wyrastającym z lodu na lodowisku, co dodatkowo potwierdza, że jest nawiedzana przez ducha Petera. Jej pierwsza halucynacja nastąpiła w odcinku Omega.
  • Matt Daehler wspomina, że Jackson pożyczył jego aparat, a następnie popsuł obiektyw. Jackson pożyczył aparat w odcinku Shape Shifted, aby nagrać swoją transformację w pełnie księżyca.
  • Alan Deaton ponownie pomaga Scottowi leczyć rany, które poniósł podczas walki z Derekiem i nadal unika pytań o to, jak dowiedział się o świecie nadprzyrodzonych istot. Po raz pierwszy okazało się, że wiedział dużo o wilkołakach w Co-Captain.
  • Victoria Argent znajduje liścik, którą Scott napisał do Allison w odcinku Omega, na której pisze Ponieważ cię kocham w sypialni swojej córki uświadamiając sobie, że Allison i Scott nie zerwali jak im się wydawało.
  • Jackson zostaje prawie zastrzelony przez Chrisa i łowców, kiedy udaje się do domu Hale, by dowiedzieć się, dlaczego ugryzienie go nie zmieniło. Po raz drugi pragnienie Jacksona, by zostać wilkołakiem, kosztowała go prawie całe życie.
  • Bennett zostaje zabity przez nowego zmiennokształtnego w tym odcinku, co czyni go drugą ofiarą po tym, jak Pan Lahey został zabity w Shape Shifted.

Ciekawostki Edytuj

  • Tytuł jest odniesieniem do lodowiska, na którym rozgrywa się znaczna część epizodu, oraz faktu, że Derek wybrał Boyda, na swoją następną Betę, dając mu tam samym ugryzienie.

 Miejsca Edytuj

Zmarli Edytuj

GaleriaEdytuj