FANDOM

Heather to postać, która została wprowadzona podczas trzeciego sezonu MTV Teen Wolf. Jest przyjaciółką z dzieciństwa Stilesa oraz została złożona w rytuale przez Daracha.

Sezony Edytuj

Sezon 3 Edytuj

W Chaos Rising, Heather zaprasza Stilesa, przyjaciela z dzieciństwa i Scotta na jej 17 urodziny. Pijane towarzystwo krzyczy, że to jej urodziny, gdy rozstaje się z przyjaciółmi, odciąga swoją przyjaciółkę, Danielle, i mówi jej, że w końcu jest gotowa stracić dziewictwo. Gdy Scott i Stiles wchodzą na przyjęcie, wita Stilesa pocałunkiem w usta, przez co Heather znajduje pretekst, by go zabić w piwnicy. Zaczynają się całować, i dziewczyna mówi przyjacielowi, że nie chce być 17-letnią dziewicą, a następnie pyta go, czy kiedykolwiek robił to wcześniej. Stiles żartuje że nie ma 17 lat, wiedząc, że to nie jest to, co naprawdę miała na myśli. Kiedy w końcu przyznaje się do bycia prawiczkiem, upewnia się, że on też chce to zrobić i powtórnie wracają do całowania. Stiles zatrzymuje się, aby powiedzieć jej, że nie ma prezerwatywy, informuje go, że jej brat ma kilka na górze, więc chłopak biegnie, by je znaleźć.

Czekając na powrót Stilesa, sprawdza butelki wina, a wtedy wszystkie butelki na stojaku zaczynają się trząść, jedna butelka powoli odkręca się i uderza o podłogę. Heather rzuca się na drugą stronę szafy, żeby zobaczyć, kto pchnął butelkę, ale nikogo tam nie ma. Wszystkie butelki zaczynają latać ze stojaków jak pędzące kule, powodując, że Heather rozcina sobie stopę. Gdy powoli cofa się w kierunku ściany, wysoko ustawione okna nad nią zaczynają się otwierać, a ona zostaje przez nią wciągnięta.

W Fireflies, Heather okazuje się być martwa. Jej ciało zostało znalezione nie tak dawno temu i sprowadzone do kostnicy w szpitalu Beacon Hills. Okazuje się, że była jedną z kilku osób, które miały te same rany, 3 zabójcze cięcia, roztrzaskane w głowie, rozcięte gardło i uduszenie. To prowadzi Stilesa do przekonania, że była częścią ofiarnego rytuału.