FANDOM

Hayden Romero jest postacią poboczną, która pojawiła się po raz pierwszy na początku piątego sezonu, serialu Teen Wolf. Po raz pierwszy została wprowadzona jako student drugiego roku w Beacon Hills High School, która pracuje jako barmanka w klubie nocnym Sinema. Jest koleżanką z klasy swojego bliskiego przyjaciela Masona Hewitt'a i jej byłego chłopaka (kiedyś wroga) wilkołaka Betę Liam'a Dunbar'a.

Wczesne lata życia Edytuj

SezonyEdytuj

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Hayden ma ciemne, długie włosy i czarne oczy. Posiada wysportowaną sylwetkę. Ma mocne rysy twarzy, szczególnie wyróżniający się kształt szczęki, dodatkowo jej atutem są pełne usta. Urodę nastolatki podkreśla ciemniejsza karnacja.

Jest energiczną dziewczyną, walczącą o swoje zdanie. Należy również do grona osób mściwych i pamiętliwych, jednakże widząc zmianę zachowania Liama, sama także zmienia nastawienie do niego.

Ciężko pracuje w klubie, aby opłacić swoje leczenie i pomóc rodzinie.

Charakter Edytuj

Moce i umiejętności Edytuj

Słabości Edytuj

RelacjeEdytuj

Hayden na początku sezonu nie lubi Liama. Jednak gdy widzi jak się stara naprawić błędy przeszłości, zmienia do niego nastawienie. Od odcinka 8 są parą.

CiekawostkiEdytuj

  • Miała przeszczep nerki. Bierze leki.
  • Przez pewien czas nie przepadała za Liamem, jednakże w 8 odcinku zostają parą.

GaleriaEdytuj