FANDOM

Gwen jest postacią poboczną, która została wprowadzona podczas szóstego sezonu serialu, Teen Wolf. Po raz pierwszy pojawiła się w Sundowning, gdzie okazało się, że była uczennicą w Beacon Hills High School, wraz ze swoją siostrą, Phoebe. Po tym, jak Phoebe została schwytana przez Jeźdźców Widmo, Gwen była jedyną osobą, która mogła zapamiętać jej istnienie i poświęciła się zastanawianiu, co się z nią stało. Z czasem okazało się, że odkąd Gwen również zobaczyła Dziki Gon, została również oznaczona do wzięcia. Stado Scotta obiecało ją chronić i zrobić wszystko, co było w ich mocy, aby ochronić ją, nawet pomimo prób Gwen, które zostały podjęte, aby mogła ponownie zjednoczyć się z jej siostrą.

Gwen ostatecznie spełniła swoje życzenie w Relics, kiedy Jeźdźcy postrzelili ją magicznymi pistoletami, wysyłając ją na Peron Jeźdźców Widmo wraz z innymi jeńcami. Tam Gwen mogła ponownie połączyć się z Phoebe. To, co stało się z nią od tego czasu, pozostaje tajemnicą.

Wczesne lata życia Edytuj

Bardzo mało wiadomo o życiu Gwen przed jej wprowadzeniem. Z tego, co powiedziała, mieszka z siostrą Phoebe i jej matką, która pracuje tak bardzo, że kiedyś zapomniała o urodzinach Phoebe. Według Gwen, zrobiła Phoebe bransoletkę z tasiemki jako prezent urodzinowy, aby nadrobić fakt, że jej matka zapomniała. Nie wiadomo, czy ojciec Gwen angażuje się w jej życie, skoro nie został jeszcze wspomniany.

Sezony Edytuj

Charakter Edytuj

Gwen jest bardzo lojalną osobą, która troszczy się głęboko o swoją rodzinę, a zwłaszcza o jej siostrę, Phoebe. Jest niewiarygodnie zdeterminowana, o czym świadczy fakt, że nie zrezygnowała z poszukiwania swojej siostry, bez względu na to, jak wiele osób twierdziło, że nie istnieje, lub sugeruje, że zwariowała. Jest także bardzo uparta, ponieważ nie rezygnuje ze swoich pozycji, gdy ktoś próbuje ją przekonać, by coś zrobiła. Gwen wykazała, że jest odważna, a także całkiem lekkomyślna, ponieważ celowo otworzyła się na cel Jeźdźców Widmo, aby w końcu połączyć się z siostrą, nie obawiając się ryzyka ani potencjalnych konsekwencji jej działań.

Wygląd zewnętrzny Edytuj

Gwen jest piękną młodą kobietą o jasnobrązowej skórze, ciemnobrązowych włosach, pełnych różowych ustach i brązowych oczach w kształcie migdałów. Jest dość drobna, zarówno pod względem wzrostu, jak i ogólnej wielkości. Ubiera się w codziennym i normalnym stylu jak większości licealistek w jej wieku, wybierając sobie markowe dżinsy z bluzkami i bluzami. Jej włosy są długie i lekko falowane i zwykle nosi je rozpuszczone oraz czasem uczesane w koński ogon, kiedy gra w lacrosse. Nosi bardzo mało makijażu lub biżuterii.

Umiejętności Edytuj

Niewiele wiadomo o talentach i umiejętnościach Gwen, z wyjątkiem tego, że jest ona bardzo utalentowaną zawodniczką, ponieważ jest jedyną obecną członkinią zespołu lacrosse w Cyklonach Beacon Hills. Wydaje się też być dość sprytna, gdy wymyślała skomplikowaną bransoletkę z nici do haftu na urodziny swojej siostry Phoebe.