FANDOM

Gwen to jedna z pobocznych postaci pojawiających się w szóstym sezonie Teen Wolf. Jest uczennicą Beacon Hills High School. Posiada siostrę imieniem Phoebe, z którą jest bardzo zżyta.

W pewnym momencie jej życie wywraca się o 180 stopni. Phoebe zostaje zabrana przez Jeźdźców, co dodatkowo ją dobija. Kiedy dowiaduje się, że nikt dziewczyny nie pamięta, zaczyna się załamywać.

Paczka Scotta zaczyna rozumieć, że Gwen jest następna na liście Łowców. Liam zaprasza wszystkich na imprezę, gdzie ludzie zostają napadnięci przez Jeźdźcow. Jeden z nich próbuje zabrać Gwen, jednak reszta ją ratuje.

Odcinek później dziewczyna nie korzysta z schronienia przygotowanego przez Malię, Scotta i Christophera Argenta. Pojawia się na meczu, gdzie z wszystkimi innymi zaczyna walczyć przeciwko Jeźdźcom. W pewnym momencie nie wytrzymuje i krzyczy, żeby ją zabrali. Obrywa pistoletem i zostaje wymazana.

W odcinku czwartym pojawia się na stacji kolejowej w trakcie ataku Jeźdźców. Przytula się z Phoebe i tyle o niej wiadomo.