FANDOM

Gerard Argent - łowca wilkołaków i dyrektor w liceum Beacon Hills (w sezonie drugim). Jest ojcem Kate i Chrisa oraz dziadkiem Allison.

Biografia Edytuj

Gerard Argent urodził się w XX wieku w wielopokoleniowej, znanej wśród istot nadprzyrodzonych, rodzinie Argent. Miał niezbyt silne relacje ze swoją matką.

Na początku dwudziestego wieku zabił wilkołaka Betę ze stada Ennisa, gdyż ów Beta zabiła dwóch myśliwych. Torturował młodego wilkołaka i wyrwał mu pazury przed przecięciem go w pół.

Zaowocowało to spotkaniem czterech potężnych Alf i ich stad: Talii Hale, Ennisa, Deucaliona oraz Kali. Ennis wezwał swoich przyjaciół, by stworzyć armię przeciwko łowcom. Kali nie była zainteresowana narażeniem swojego stada na niebezpieczeństwa, Deucalion był zainteresowany pokojem i lepszą koegzystencją. Ennisa poparła jedynie Talia.

Za pośrednictwem doktora Deatona udało się zrobić spotkanie Deucaliona i kilku jego Bet wraz z Gerardem i jego łowcami w opuszczonej destylarni. Spotkanie okazało się pułapką, podczas której Gerard za pomocą wilczego ziela osłabił wszystkich, w tym jego łowców. Następnie zabił swoich myśliwych i Bety Deucaliona. Jego następnym krokiem było oślepienie Deucaliona.

Sezon 2 Edytuj

Zostaje dyrektorem szkoły, do której uczęszcza Allison, by móc szpiegować wilkołaki w Beacon Hills High School. Wydaje się być niegroźny, dopóki z zimną krwią nie zabija omegi w lesie. Aranżuje kolację w Domu Argentów, by móc przyprowadzić Scotta, w odcinku Abomination. W tym samym odcinku mówi Scottowi, że wie czym on jest. Zabija Matta, dzięki czemu zostaje panem kanimy, którą jest Jackson. Umiera na raka, przez co chce zostać wilkołakiem, jednak Scott go przechytrzył. Po śmierci swojej córki przestaje przestrzegać kodeksu i morduje każdego wilkołaka, którego spotka.

Sezon 3 Edytuj

W trzecim sezonie pomaga Allison oraz Scott'owi.

Sezon 5B Edytuj

Powraca, by pomóc Chrisowi w walce z Bestią. Sam siebie określa jako "zło konieczne"

Sezon 6B Edytuj

Gerard wraca w sezonie 6B, gdy ratuje Tamorę Monroe od Bretta. Pomaga tworzyć jej armię myśliwych.

Określa swój cel jako wyeliminowanie istot nadprzyrodzonych na całym świecie. W tym celu wykorzystuje swoich ludzi w Brazylii do wymordowania stada wilkołaków, w którym było dwanaście wilków oraz wysyła do Wielkiej Brytanii dwójkę łowców do wymordowania wilkołaków w Brytanii i przyciągnięcia z powrotem Jacksona i Ethana do Beacon Hills.

Rekrutuje młodych ludzi, w tym Gabe'a i Nolana, chcąc zrobić z nich zabójców i szpiegów w Beacon Hills High School.

Gerard nawiązał sojusz z Anuk-Ite: on (Anuk-Ite) zamieni członków stada Scotta w kamień i pomoże łowcom tym czynem zabić nadnaturalne istoty, a Gerard zapewni Anuk-Ite wolność i bezpieczeństwo.

W finałowym odcinku otwarcie odrzuca swoją córkę, Kate, gdyż ta została jaguarołakiem. Nie ufa jej także z pociskami z tojadem. Zdecydował się postrzelić Kate pociskiem z żółtym tojadem, by ją zabić. Oddanie kolejnego strzału uniemożliwia mu Chris, który wchodzi do zbrojowni. Chris informuje ojca, że Scott żyje i ma pomysł jak ocalić wszystkich. Gerard obwinia Scotta o rozwalenie ich rodziny. Kate ten komentarz rozbawił, i poprawiła ojca, że to on sam się do tego przyczynił. Chris z uśmiechem opuszcza zbrojownię. Następnie Kate przemienia się w jaguarołaka i go rozszarpuje.

Rodzina i relacje Edytuj

Gerard był ojcem Kate i Chrisa oraz dziadkiem Allison. Jego relacje z wnuczką są od samego początku dobre, co dziadek wykorzystuje, aby przeciągnąć Allison na swoją stronę.

Potrafi grać zwykłego, niegroźnego, miłego staruszka, a tak naprawdę świetnie manipuluje rodziną. Obraca Alisson przeciwko jej przyjaciołom, ale pragnie tylko osiągnąć swoje cele.

Gdy zdiagnozowano u niego raka, despracko szuka ratunku. Chce zostać ugryziony.

Bardzo przeżył śmierć swojej córki, Kate.