FANDOM

Garrison Meyers był charakterem, który wystąpił w pierwszym sezonie serialu stacji MTV Teen Wolf: Nastoletni wilkołak. Był kierowcą szkolnego autobusu w Beacon Hills High School. Jednak zanim dostał swoją kolejną pracę brał udział w podpaleniu domu Hale'ów.

Sezony Edytuj

Sezon 1 Edytuj

W odcinku Pack Mentality, Scott McCall miał sen, że zaatakował Meyers'a w autobusie szkolnym. Następnego dnia okazuje się, że to nie był sen i ktoś naprawdę uszkodził pracownika szkolnego. Jednakże nie był to McCall. Aby przypomnieć sobie co się stało młody wilkołak wraca na miejsce zdarzenia i tam znajduje ślady przez co jego podejrzenia są kierowane w stronę alfy.

Kiedy chłopak odwiedza go w szpitalu, wchodzi do jego pokoju. Garrison dostaje ataku paniki i chce go zaatakować. Melissa McCall wchodzi do pokoju i rozdziela dwójkę. Później w nocy odwiedza go Derek Hale wchodzi do jego sali i dopytuje się co dokładnie widział w autobusie. Mężczyzna nie odpowiada na jego pytania, jedyne co to rozpoznaje go. Szepcze Hale i mówi, że mu przykro. Derek jest bardzo zaskoczony bo nigdy nie spotkał kierowcy przed wypadkiem. Jeszcze bardziej chce wiedzieć skąd go zna, ale mężczyzna niedługo umiera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki