FANDOM

Garrett Douglas- znany jest również jako Der Soldat czyli w języku niemieckim żołnierz. Jest też nowym nauczycielem w Beacon Hills High School. Jednak to nie wszystko, Garrett jest także wilkołakiem nazistą, alfą, który uciekł z pojemnika Potwornych Doktorów. Według Theo walczył w II wojnie światowej. Doktorzy zamknęli go w wielkiej probówce, aby wydłużyć jego żywot. Jest nawet widziany kilka razy podczas sezonu 5.

Począwszy od sezonu 6, postać ta jest uważana za miłego, nowego nauczyciela w szkole, a nie jako nowe zagrożenie dla miasta.

Wczesne lata życia Edytuj

Przypuszczalne jest, że Garrett urodził się jako wilkołak lub został ugryziony. W pewnym momencie swojego życia musiał zabić jakąś alfę przez co obecnie sam nią jest. Brał udział w II Wojnie Światowej jako niemiecki żołnierz.

Sezony Edytuj

Sezon 6 Edytuj

W odcinku Memory Lost, pojawia się pierwszy raz jako nowy nauczyciel fizyki w Beacon Hills High School. Wyjaśnia on skomplikowany rysunek kota Schrödinger misternie narysowanego na tablicy. Wszystkie dziewczęta w klasie i Corey są wpatrzone w atrakcyjnego nauczyciela. Wywołuje on Hayden Romero, aby wyjaśniła o co chodzi w tym rysunku. Dziewczyna bardzo szczegółowo wyjaśnia doświadczenie. Douglas mówi co jest dzisiejszym tematem lekcji i rozdziela klasę na cztery grupy.

Podczas odcinka Superposition, Garrett zatrzymuje Scott'a McCall'a na szkolnym korytarzu, gdy ten próbuje złamać zamek na drzwiach szafki. Kwestionuje wymówki Prawdziwego Alfy i mówi mu, że choć jest nowy w szkole to uważa, że włamywanie do szafek innych uczniów jest karalne. Scott mówi mu, że jest tego świadomy, a następnie odchodzi do klasy.

W Sundowning, nauczyciel prowadzi lekcje fizyki na temat jak z prostego metalowego pręta można zrobić potężny magnez. Podczas tego przypominają mu się chwile, gdy Potworni Doktorzy przetrzymywali go w laboratorium oraz jak stał się nazistowskim alfą. Zaczyna poważnie kaszleć i opuszcza klasę, by wejść do kantorka. Tam wdycha dużo helu, aby złagodzić swoje objawy. Jest też widziany w ostatniej scenie, gdy zabija woźnego, rozszarpuje mu głowę i zaczyna jeść jego szyszynkę.

Osobowość Edytuj

Nie wiadomo jaka była jego osobowość nim dorwali go Potworni Doktorzy, na pewno jak każdy nazista miał rasowe uprzedzenia wobec innych. Jako Garrett Douglas przedstawia się jako przyjazny i miły nauczyciel tutejszego liceum. Poza szkołą okazuje się za to seryjnym mordercą, który bezwzględnie morduje swoje ofiary.

Wygląd Edytuj

Garrett jest pokazany jako przystojny nauczyciel, który jest pociągający nawet dla osób, które są już w związku.

Ciekawostki Edytuj

  • Dotychczas jest jedynym wilkołakiem, który żywi się ludźmi.
  • Jest najstarszym wilkołakiem w serii.
  • Jest jednym z nauczycieli Beacon Hill, którzy są świadomi istot nadprzyrodzonych w mieście.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki