FANDOM

Garrett był antagonistą w sezonie 4. Po raz pierwszy został przedstawiony jako utalentowany gracz lacrosse i pierwszoklasista w Beacon Hills High School. Był bliskim kolegą Mason'a i Liam'a. Miał dziewczynę Violet. Szybko zostało ujawnione, że on i jego dziewczyna są płatnymi mordercami, nazywanymi Sieroty, którzy brali udział Puli Śmierci, liście uśmiercających nadprzyrodzone istoty. Jako pierwszy zostaje pokazany jak morduje Carrie Hudson, wilkołaka, która pochodzi ze stada Satomi Ito. Jego dziewczyna postanawia zabić Scott'a McCall, który był wyceniona na 25 milionów dolarów. Garret ostrzega ją przed tym, że to jest zbyt niebezpieczne.

Jednak Violet nie słucha swojego chłopaka, próbuje zabić Prawdziwą Alfę, przez co zostaje aresztowana. Garret robi wszystko co w jego mocy, aby ją uwolnić. Szantażuje również Scotta tym, że jeśli mu nie pomoże przebije jego betę Liam'a ostrzem, które chowa w kiju od lacrosse. McCall pomaga mu uwolnić jego dziewczynę, gdy jest przewożona. Po tym jak udaje im się uwolnić jego dziewczynę, zostaje zabity przez Kate i jej Berserk'ów.

Wczesne lata życia Edytuj

Tumblr n8womnmb9O1qk88rvo1 250.gif

O wczesnym życiu Garret'a nie zostało dużo ujawnione. Wiemy, że w 2012 przed zaczęciem Puli Śmierci on i Violet działali jak zespół o nazwie Sieroty. Nazwa wzięła się od tego, że oboje nie mieli rodziców. Nie wiemy jednak czy ich opiekunowi zmarli czy zostawili ich.

Teen Wolf: Nastoletni wilkołakEdytuj

Sezon 4 Edytuj

Charakter Edytuj

Garret był pewnym siebie nastolatkiem. Wykorzystywał swoje atuty, takie jak wygląd, siła i mądrość. Był dużo bardziej opanowany od porywczej Violet, w której był szaleńczo zakochany.

Wygląd Edytuj

Garret był dobrze zbudowanym i bardzo wysportowanym nastolatkiem, dzięki czemu z łatwością dostał się do szkolnej drużyny lacrosse.

Umiejętności Edytuj

-Walka wręcz

-Mordowanie

-Odwracanie uwagi i dywersja

-Gra w Lacrosse

CiekawostkiEdytuj

  • Broń Garretta to nóż ukryty w jego rakiecie do lacrosse.
  • Był chłopakiem Violet
  • Został zabity przez Berserka

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki