FANDOM

Doctor Gabriel Valack jest byłym więźniem piwnic szpitala Eichen House, który są więzieniem dla supernaturalnych istot.

Sezony Edytuj

W A Promise to the Dead, Dr Alan Deaton odwiedza go w Eichen House, chcąc dowiedzieć się coś z południowo amerykańskiej mitologii o Nagual (czyli o Kate Argent), szczególnie jak zamieniła Dereka w nastolatka, co kosztowało go jego wilkołacze moce. Valack powiedział Deatonowi, żze tem mówi podejść bliżej, pokazując mu trzecie oko. Deaton kończy w śpiączce w której ma wizje o La Iglesia w Meksyku, gdzie Kate Argent tworzy Berserków. Jednakże weterynarzowi udaje się wybudzic tylko dzięki mocy banshee Lydia Martin.

W Smoke and Mirrors, Peter Hale jest uwięziony w Eichen House w tej samej celi co Valack. Kiedy Peter zapytał Valacka kim jest, ten odpowiedział, że łatwiej będzie mu pokazać. Gdy Hale podchodzi ten pokazuje mu trzecie oko. Cokolwiek Peter widzi, sprawia to jego przerażający krzyk.

W Creatures of the Night, Lydia próbuje uciec z Eichen House, gdzie jest przetrzymywana po wydarzeniach na ostatnim roku liceum. Valack pokazuje jej halucynacje Aidena, jej martwego chłopaka. Później, przywiązana do łóżka, Lydia jest przesłuchiwana przez Valacka. Pyta ją, co się stało w czasie tego roku, kiedy "wszystko się zmieniło". Gdy Lydia mówi, że może nic nie pamięta, Valack mówi jej, że będzie on odblokować swoje wspomnienia dzięki trepanacji, zabiegowi polegającemu na wierceniu otworu w ludzkiej czaszce.

W Condition Terminal, Malia znajduje książkę napisaną przez Valack pod nazwą TR McCammon pt.: "The Dread Doctors"

W A Novel Approach, paczka odkrywa, że książka ta, posiada informacje o zdarzeniach podobnych do wydarzeń w Beacon Hills, oraz posiada ona dedykacje dla Valacka, "za zapewnienie perspektywy naukowej i bezcenną wiedzę." Scott McCall , Stiles Stilinski , Lydia i Kira Yukimura odwiedzają Eichen Hause aby porozmawiać z Valackiem choć tylko Lydia i Stiles może dostać się do niego, ponieważ nie zatrzymuje ich popiół górski, które chroni budynk. Valack opowiada im o swoich dwóch spotkaniach z Doktorami, oraz dlaczego napisał książkę pod pseudonimem. Chciał poinformować świat o ich istnieniu, ale nikt mu nie wierzył. Doktorzy używają sił elektromagnetycznych, do eksperymentów na ludziach, aby stawali się istotami nadnaturalnymi, jednocześnie powodując, że porywani ludzie zapominali o tych zdarzeniach. Valack napisał tą książkę do wyzwalania pamięci, umożliwiając ludzie przywrócić zapomniane zdarzenia. W zamian za dalsze informacje o Doktorach, Valack prosi Lydie o nagranie krzyku Banshee. Informuje ich także, że powodem powrotu Doktorów do Beacon Hills, jest reaktywacja mocy Nemetonu.

Kiedy światła zaczynają migotać, Valack zdaje sobie sprawę, że w budynku jest Kitsune, której moc zakłóca prądy elektromagnetyczne chroniące Eichen House, pozwalając Doktorom na wejście do szpitala. Gdy Ci dostają się Valacka, przytrzymują go i usuwają mu jego trzecie oko z głowy. Po zniknięciu Doktorów, Valack wykorzystuje nagrany krzyk Lydii aby rozbić szybę jego celi.

Ciekawostki Edytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki