FANDOM

- Co ty tutaj robisz?
- Co masz na myśli, co ja tutaj robię? Co? To jest klub. To jest klub, my poszliśmy do klubu, wiesz? W klubie...
Rozmowa między szeryfem, a Stiles'em.

Frenemy to szósty odcinek drugiego sezonu i osiemnastym epizodem serialu Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak. W Stanach Zjednoczonych został wyemitowany 2 lipca 2012 roku, a w Polsce swoją premierę miał 29 października tego samego roku.

OpisEdytuj

Scott i Stiles robią wszystko, aby ochronić Jacksona podczas gdy ten walczy z tym co się z nim dzieje. Allison dostaje pierwszą misję od swojej rodziny, a jej matka zaczyna nabierać coraz większych podejrzeń odnośnie tego co łączy jej córkę z McCallem.

Streszczenie szczegółowe Edytuj

Obsada Edytuj

Postacie główne Edytuj

Postacie poboczne Edytuj

Ścieżka dźwiękowa Edytuj

Youtube-16.png "Collapse of History" – Atari Teenage Riot
Youtube-16.png "Danny Boy (Mike Borders Radio Mix)" – Exit 59 ft. Dani Vasile
Youtube-16.png "Surrender" – Shouting At Planes
Youtube-16.png "Fear the Fever" – Digital Daggers
Youtube-16.png "Dark In My Imagination" – of Verona

Kontynuacja Edytuj

Postacie Edytuj

Ciągłość serialu Edytuj

  • Ten odcinek jest początkiem podejrzeń Lydii Martin o zachowanie jej przyjaciół i dziwnych wydarzeniach w Beacon Hills. Nastolatkowie z kolej nie mogą lub nie chcą wyjaśnić, starając się zapewnić Lydię bezpiecznie. To wydarzenie nadal będzie tematem tabu do finału sezonu, kiedy Stiles w końcu wyjaśnia jej, co się dzieje.
  • Okazało się, że Jackson, podczas gdy jest w Kanimą ma super wytrzymałość. Podczas, gdy Chris Argent puścił całą amunicję pocisków i nie został nawet dźgnięty. Ta moc będzie wielokrotnie pokazywane w tym sezonie.
  • Lydia pomaga tłumaczyć stronę o Kanimy i informuje ją, że istota szuka mistrza, co oznacza, że ​​ktoś go kontroluje. Jest to sprzeczne z tłumaczeniem Marin Morrell z Venomous, kiedy powiedziała, że ​​Kanima szuka przyjaciela. Nie wiadomo, dlaczego popełniła ten błąd, ale możliwe, że zachęcała Allison i jej przyjaciół, by próbowali ratować życie Jacksona, będąc jego przyjacielem, zamiast zabić go jak łowcy.

Ciekawostki Edytuj

Miejsca Edytuj

Galeria Edytuj