FANDOM

Felisha Terrell to amerykańska aktorka. W serialu Teen Wolf: Nastoletni wilkołak wciela się w rolę Kali.

Wczesne życie Edytuj

Urodziła się 16 marca 1979 roku.

Terrell mówi, że jako dziecko nie była zainteresowana aktorstwem, ale gdy była w przedszkolu, zagrała w produkcji The Nutcracker.

Uczęszczała do University of Iowa, gdzie była przewodniczącą studenckich publikacji szkolnej gazety The Daily Iowan.

W 2001 roku skończyła szkołę i zaczęła sprzedawać leki w Eli Lilly and Company.[1]

W 2003 roku dołączyła do NBA Phoenix Suns Dancers, lecz w zespole była tylko jeden sezon.

Życie osobisteEdytuj

W 2004 roku Felisha zaczęła umawiać się z Terrellem Owensem. W 2006 roku para rozstała się, zrywając zaręczyny.[2]

Jej życie osobiste stało się pokarmem dla brukowców, gdy w 2008 roku złożyła wniosek do sądu dotyczący zakazu zbliżania się jej byłego chłopaka. Twierdzi, że ją śledził i groził. Para ostatecznie doszła do porozumienia, a Felisha zdecydowała się wycofać skargę.

KarieraEdytuj

Terrell pracowała jako modelka dla Ford/Robert Black Agency w Scottsdale.

W 2006 roku Felisha zdecydowała, że chce zostać aktorką. Przeniosła się do Los Angeles i zaczęła brać lekcje aktorstwa.

Dostała małą rolę w filmie Dorwać Smarta oraz w 2008 roku w serialu Ekipa, jednak przełom w jej karierze nastąpił w 2009 roku, gdy zagrała Ariannę Hernandez w Dni naszego życia.

W serialu występowała tylko kilka miesięcy. Producenci zerwali jej trzyletni kontrakt i zwolnili. Ostatni odcinek z jej udziałem został emitowany w sierpniu 2009 roku.

W lipcu 2009 roku wystąpiła w The T.O. Show. Ostatni raz pojawiła się w nim w drugim sezonie.

W 2010 roku gościnnie wystąpiła w CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas i dostała nienazwaną rolę w filmie The Social Network.

W 2011 roku wystąpiła w odcinku promującym serial The Goodwin Games, lecz zastąpiła ją inna aktorka, zanim serial zaczął być emitowany wiosną 2013 roku.

Wybrana filmografia Edytuj

Film
Rok Tytuł Rola
2008 Dorwać Smarta Asystentka kontrolera
2010 The Social Network Piękna kobieta
2014 On Georgia's Mind Charlie
2014 Fear Clinic Osborn
2014 The Lookalike Drew
Telewizja
Rok Tytuł Rola
2008 EkipaCarol
2009Dni naszego życiaArianna Hernandez
2013Teen Wolf: Nastoletni wilkołakKali
2014Agenci T.A.R.C.Z.Y.Emily Deville
2014Agenci NCIS: Nowy OrleanAdele Watkins
2015Survivor's RemorseIsa Catalano

Linki zewnętrzne Edytuj

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki