FANDOM

Ethan Steiner jest jednym z bohaterów Teen Wolf. Wraz z bratem bliźniakiem Aidenem należał do watahy Alf. Jest homoseksualistą i podoba mu się Danny. W niektórych odcinkach widzimy, jak się z nim całuje. Z początku był bardzo wybuchowy, ale w przeciwieństwie do brata, potrafił się opanować.

WyglądEdytuj

Ethan jest wysoki, ma ciemnobrązowe włosy. Chłopak jest dobrze zbudowany - wysportowany i umięśniony.

CharakterEdytuj

Z początku Ethan był wyraźnie wybuchowy. Później jednak coraz bardziej się "udomawiał".

RelacjeEdytuj

Aiden SteinerEdytuj

Ethan jest bardzo związany z bratem. Dzięki temu, że są bliźniakami odczuwają swój ból. Jeden poświęciłby wszystko dla drugiego. Są dla siebie wyrozumiali. Gdy Aiden wraz z Kali chcą zabić Dereka, Ethan o wszystkim mówi Lydii. Gdy Aiden walczy z Kali przeciwko nauczycielce, Ethan troskliwie opiekuje się Lydią ze względu na brata.

Danny MahealaniEdytuj

Ethan jest w nim zakochany. W kilku odcinkach widzimy jak się ze sobą całują, w jednym nawet ze sobą śpią. W ostatnim odcinku Danny rzuca Ethana, bo wie, że on jest wilkołakiem.

Scott McCallEdytuj

Jest alfą. Gdy Deucalion zostaje pokonany, Aiden i Ethan chcą dołączyć do stada Scotta.

CiekawostkiEdytuj

  • Chłopakowi podoba się Danny Mahealani.
  • Jest gejem.
  • Jest silny i zwinny.
  • Aiden i Ethan mogą scalić się w jedno, duże stworzenie ("olbrzyma"), potężniejsze niż zwykły wilkołak.

GaleriaEdytuj