FANDOM

Erica Reyes była uczennicą Beacon Hills oraz należała do stada Dereka. Została przemieniona w wilkołaka w odcinku Ice Pick przez Dereka Hale.

Teen WolfEdytuj

Erica cierpiała na epilepsję, co wywołało trądzik i przyrost wagi. Myślała, że jest przez to bardzo nieatrakcyjna.Derek wykorzystuje to i gryzie dziewczynę. Po zmianie w wilkołaka blondynka jest seksowniejsza i jej wszystkie dolegliwości znikają.Dziewczyna trenuje z Derekiem i Isaaciem.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Erica przed przemianą w wilkołaka miała poważne problemy z wyglądem. Dokuczały jej wahania wagowe i trądzik. Jej włosy były bardzo zniszczone, mimo to często nosiła je rozpuszczone. Jeśli chodzi o ubrania Erica wybierała zazwyczaj za duże, chłopięce zestawy, w których mogła "ukryć" swoje kształty.

Po staniu się wilkołakiem stała się odważniejsza zarówno z charakteru jak i wyglądu. Odtąd dziewczyna ubierała się w krótkie spódniczki lub dopasowane spodnie, które podkreślały jej kobiece atuty. Zaczęła również podkreślać swoją urodę poprzez wyrazisty makijaż, również jej włosy nabrały zdrowego wyglądu, przez co zawsze wyglądały niczym po wizycie u fryzjera. Blondynka stała się bardzo seksowna, od tego czasu miała większe powodzenie u płci przeciwnej.

OsobowośćEdytuj

Jako człowiekEdytuj

Erica będąc człowiekiem była niepewna siebie i strachliwa. Brak odwagi przeszkadzał jej w życiu codziennym. Zazwyczaj starała się ukrywać i nie zwracać na siebie uwagi innych.

Jako wilkołakEdytuj

Po przemianie Erica stała się pewną siebie dziewczyną. Zaczęła wierzyć w siebie, dzięki czemu częściej zabierała głos w dyskusjach. Dodatkowe nadnaturalne umiejętności podniosły jej samoocenę przez co bywała lekko arogancka. Dzięki większej samoocenie i nowym stylu zaczęła wykorzystywać swoje atuty do zdobywania wielu rzeczy, od tego czasu podryw przychodził jej z łatwością i zazwyczaj kończył się powodzeniem. Od tego czasu dziewczyna była w stanie wykorzystać zadurzonych w niej mężczyzn do wielu celów.

Śmierć Edytuj

W jednym z odcinków widzimy w jaki sposób zginęła. Kiedy siedziała pod ścianą wraz z Boydem zaczęła rozmyślać nad ich żywotem. ,,I hope it'll make us stronger'' - wyszeptała. ,,Mam nadzieję, że to uczyni nas silniejszymi''. Kiedy do pomieszczenia weszła Kali, jedna z osób z Watahy Alf, Erica powtórzyła słowa, tym razem patrząc na nią, dużo głośniej. Chwilę po tym wstała, a jej oczy zaczęły świecić na żółto. Pokazała zęby oglądając wilczycę. Kali odwróciła się do niej z lśniącymi na czerwono oczami, pokazując ostre kły. Erica rzuciła się na nią, tak samo przeciwniczka.

Najpewniej walka nie trwała długo. Sam Derek nie mógł poradzić sobie z Kali, a Erica jako niewyszkolona do końca Beta , prawdopodobnie miała z nią jeszcze większy problem. Można stwierdzić, że Erica nie zadała wielu ciosów... Kali nie miała ran ani żadnych innych dolegliwości. Możliwe, że użyła swoich wilczych umiejętności, by się zregenerować, co jest nie pewne.

Następną sceną był upadek blondynki na ziemię. Nieco się wiła, nie widzieliśmy wielu ran... Patrzyła w stronę siedzącego niedaleko Boyd'a. W ostatniej chwili wyciągnęła do niego dłoń i wyszeptała błagalnym głosem:

- Boyd.

Najpewniej zaraz po tym Kali zakończyła jej żywot. W jednej ze scen widzimy Dereka z ciałem swojej Bety w ramionach. Allison widziała jej gnijące ciało w jednym z pomieszczeń, w którym chowała się przed alfami.

Relacje Edytuj

Rodzice Niewiele jest wiadomo na temat relacji, jakie łączyły Ericę z jej rodzicami. W odcinku 'Ice Pick' bała się reakcji matki na to, że nie bierze leków. Można wywnioskować, że była w dobrych relacjach z ojcem, skoro miała dostęp do danych z polisy biologicznych rodziców Jacksona.

Allison Argent Kiedy Erica była człowiekiem, relacje z Allison miała neutralne. W odcinku 'Ice Pick', gdy wspinają się na ściankę wspinaczkową, Allison jest zaniepokojona, gdy Erica zaczyna mieć atak paniki. W tym samym odcinku Allison doradza również Scottowi jak postepować, gdy Erica ma napad epilepsji. Gdy Erica zostaje przemieniona w wilkołaka, Allison wydaje się być zaniepokojona o swoje relacje ze Scottem z powodu nowego wyglądu i charakteru Erici. Można odnieść wrażenie, że zaczęła traktować Ericę jako konkurentkę. W odcniku 'Battlefield' chce zemsty na Erice i Boydzie za śmierć matki. Wraz z ojcem i kilkoma innymi łowcami szuka w lesie Ericę i Boyda. Gdy ich znajdują ścigają ich i Allison strzela z łuku strzały w kierunku dwóch wilkołaków. Gdy Erica widzi cierpiącego od strzał Boyda, błaga Allison, by ta przestała strzelać. Gdy Allison zrozumiała, że została zmanipulowana przez dziadka, daje spokój Erice. W trzecim seznie odkrywa martwe ciało Erici w szafie, gdy chowała się przed alfami. Wydaje się być poruszona jej śmiercią.

Derek Hale Erica z początku w szpitalu jest nieufna do Dereka, gdyż nie wie, że jest wilkołakiem i że chce ją przemienić. Jednakże po przemianie staje się jego Betą i wykonuje wierne wszystkie jego polecenia. Wraz z upływem czasu staje się nieufna wobec Dereka, bo boi sie śmierci w Beacon Hills z rąk łowców. Decyduje sie wraz z Boydem, opuścić stado, które Derek utworzył. Mimo opuszczenia stada, jest lojalna wobec swojego Alfy i jej instynkt nie pozwala wydać żadnych informacji na temat pobytu Dereka łowcom. Po śmierci Erici, Derek jest poruszony.

Isaac Lahey Erica miała dobre relacje w Isaaciem. Razem robili wiele rzeczy dla Dereka, co ich do siebie zbliżyło. Erica zaufała również Isaacowi, by powiedzieć mu, kiedy opuszczają Beacon Hills wraz z Boydem. Po śmierci Erici miał ochotę ją pomścić. Z drugiej strony Erica kryła Isaaca przed policją, gdy ta go jeszcze podejrzewała o zabójstwo ojca.

Vernon Boyd Erica była jedyną przyjaciółką Boyda. Rozumieli siebie razem najlepiej. Podjęli decyzję, by uciekać razem. Dodatkowo zbliżyło ich do siebie czas spędzony w piwnicy domu Argentów i w nieużywanym budynku banku. Śmierć Erici było najgorszym wspomnieniem Boyda.

Scott McCall Z początku, gdy Erica była człowiekiem, współczuł jej, z powodu jej horoby. Po jej przemianie w wilkołaka zdawał się być poirytowany nowym zachowaniem Erici. W odcinki 'Restriant' był poruszony atakiem jaki miała Erica i możliwością jej śmierci.

Stiles Erica powiedziała Stilesowi, że była w nim zakochana. Stiles czuł się źle, widząc, że Erica wraz z Boydem jest przetrzymywana w piwnicy domu Argentów pod prądem. Chciał pomóc dziewczynie. Również gdy Erica widziała, jak Stiles był bity przez Gerarda Argenta, jest przerażona tym faktem i nie może na to patrzeć.

Chris Argent Erica poznała Chrisa podczas uwięzienia w piwnycy jego domu. Wyglądała na spanikowaną, gdy Chris trzymał dłoń na przyciskach kontrolujących natężenie prądu. Chris był jednak wyrozumiały wobec niej i Boyda i nie zwiększył dawki amperów. Również jak Gerard został poważnie osłaboiny ugryzieniem wilkołaka, wypuścił Ericę i Boyda.

ZdolnościEdytuj

  • Regeneracja - wilkołaki posiadają nadludzkie zdolności regeneracyjne, co oznacza, że jeśli się kiedykolwiek zostaną zranieni, ich rany niemal natychmiast się zagoją.
  • Szybkość - wilkołaki są o wiele szybsze od ludzi.
  • Siła - wilkołaki są znacznie silniejsze niż ludzie.
  • Zmysły - wilkołaki czują, widzą i słyszą o wiele lepiej niż ludzie.
  • Zręczność - wilkołaki mają nadludzką zręczność. Mogą skakać, wspinać się, rzucać lub biegać niesamowicie szybko bez żadnego trudu czy wyczerpania.
  • Wytrzymałość - wilkołaki przechodzą przez więcej traum niż ludzie, chociażby podczas pełni, gdy doznają urazów w trakcie przemiany. Ich ciało przystosowane jest do ogromnego bólu. Podczas intensywnego wysiłku nie odczuwają nagłego zmęczenia.
  • Ugryzienie wilkołaka - ugryzienie wilkołaka jest śmiertelne, chyba że zrobi to, alfa który w ten sposób przemienia ludzi.
  • Złość - kiedy wilkołak jest wściekły, jego gniew zwiększa siłę oraz inne umiejętności w krótkim czasie, co daje im przewagę.
  • Zmiennokształtność - niektórzy z ludzi potrafią przemienić się wilki, tak jak np. Laura, Talia i Derek.
  • Przenoszenie bólu - wilkołaki może wchłonąć i złagodzić ból innych ludzi/istot, a nawet "leczyć" w niektórych przypadkach.
  • Przenoszenie wspomnień - wilkołaki mogą przenieść (lub dać) wspomnienia wkładając pazury w kark danej osoby. Zdolność umożliwia bezpośrednią komunikację umysłową między ludźmi.

SłabościEdytuj

  • Tojad - efekty tojadu różnią się w zależności od sposobu, typu, ilości i zakażenia. Może powodować halucynacje, osłabić, uczynić nieprzytomnym lub zabić wilkołaka.
  • Popiół górski (Mountain Ash) - stosowany właściwie może tworzyć nieprzeniknioną barierę zatrzymującą nadprzyrodzone istoty poza budynkiem.
  • Zaćmienie księżyca - pozbawia wilkołaki mocy na czas jego trwania.
  • Niedoświadczone wilkołaki są na łasce pełni księżyca. Pod jego wpływem, tracą kontrolę i ich morderczy instynkt wzrasta. Można to kontrolować za pomocą silnej woli, ale ugryzione wilkołaki mają więcej trudności z utrzymaniem się w ryzach.
  • Kamień księżycowy - blokuje działanie księżyca i zaburza naturalny cykl przemian.
  • Pogryzienia, zadrapania i inne rany zadane przez Alfę nie goją się tak szybko, jak inne urazy.
  • Stałe stosowanie prądu o niskim natężeniu utrzymuje wilkołaki w osłabionej ludzkiej postaci

Ciekawostki Edytuj

-Przed przemianą, cierpiała na padaczkę

-W odcinku Restraint, przyznaje że kochała się w Stilesie

GaleriaEdytuj

  • Przejdź do https://tvrecappersanonymous.files.wordpress.com/2012/06/rejected.gif?w=500&h=220

PrzypisyEdytuj