FANDOM

Dr. Geyer jest postacią cykliczną w sezonie czwartym i piątym serialu Teen Wolf. Jest ojczymem Liama Dunbara, mężem Jenny Geyer i wykształconym w Harvardzie lekarzem pogotowia w szpitalu Beacon Hills.

Wczesne lata życia Edytuj

Bardzo niewiele z życia doktora Geyera przed jego wprowadzeniem do serii jest znana, z wyjątkiem tego, że uczęszczał i ukończył szkołę medyczną Uniwersytetu Harvarda. W pewnym momencie poślubił kobietę, która została jego żoną i został ojczymem dla jej syna, Liama Dunbara, którego wychował od najmłodszych lat. W końcu nauczał Liama, jak grać w lacrosse w nadziei, że pomoże mu poradzić sobie z jego problemami z gniewem, jako że doktor Geyer grał także w drużynie lacrosse w szkole średniej i był kapitanem.

Sezony Edytuj

Wygląd zewnętrzny Edytuj

Doktor Geyer jest umięśnionym mężczyzną o średnim wzroście i brązowej skórze, brązowych oczach, ogolonej głowie i koziej bródce. Zazwyczaj jest pokazywany w koszuli i spodniach pod fartuchem lekarskim, ponieważ prawie zawsze jest widywany podczas pracy w szpitalu Beacon Hills.

Charakter Edytuj

Doktor Geyer jest niezwykle inteligentnym i kompetentnym lekarzem, który wydaje się bardzo troszczyć o swoją rodzinę i chorych mieszkańców Beacon Hills, na których mu zależy. Wykazano również, że jest wyjątkowo cierpliwy i współczujący wobec wszystkich, z którymi współdziała, szczególnie jego przybranego syna Liama.

Umiejętności Edytuj

Jako człowiek, doktor Geyer nie ma nadprzyrodzonych mocy. Jest on jednak lekarzem specjalistą posiadającym liczne stopnie naukowe i certyfikaty na swoim CV, a także dużym doświadczeniem w medycynie, chirurgii i pierwszej pomocy. Jest też generalnie bardzo inteligentnym człowiekiem, który jest bardzo dobry w pomaganiu ludziom.