FANDOM

Dom Hale'ów- był domem rodziny Hale'ów, który był położony na obrzeżach Beacon Hills. Dom został już rozebrany, a od sezonu 4 został przekształcony w rozwój budownictwa mieszkaniowego. Przed pożarem i rozbiórką był on mieszkaniem dla Talii Hale, liderem w paczce Hale'ów i szanowaną liderką w nadprzyrodzonej społeczności. Oprócz Talii mieszkały też jej dzieci, przyszłe Alfy Laura, Derek i Peter oraz młoda beta Cora.

Mieszkańcy Edytuj

Pożar domu Hale'ów Edytuj

Pożar domu rodziny Hale'ów wybuchł pod koniec 2004 roku lub na początku 2005, sześć lat przed wydarzeniami z sezonu 1. Było to tragiczne wydarzenie, które zostało zaaranżowane przez łowczynię Kate Argent oraz kilku jej współpracowników. Podłożyli oni ogień zabijając ośmiu członków rodziny Dereka. Jednak jak później zostało wyjaśnione, że Cora uciekła do Ameryki Południowej bez żadnych uszkodzeń na zdrowiu.

W biurze Szeryfa wierzono, że pożar wzniecił się przez awarię w elektrowni, a nie jak się później okazało przez podpalenie. Głównymi organizatorami planu byli Kate Argent, Reddick'a & Unger i Garrison'a Meyers'a. Mózgiem całego planu była łowczyni. Jej plan zaczął się od związku z Derek'iem, który był wówczas tylko nastolatkiem. Wykorzystała go, aby zebrać informacje na temat jego rodziny i ich wilczego zachowania.

Gdy Kate uzyskała informację, które były jej potrzebne zleciła podpalenie swoim współpracownikom. W następstwie tego Meyers świadomie wykluczył podpalenie lecz potraktował to jako wypadek. Na początku roku 2011, Adrian Harris zeznał szeryfowi Stilinski'emu, że gdy siedział upity przy barze podeszła do niego kobieta, która była zainteresowana jego pracą. Harris dał jej kilka wskazówek, aby pożar wyglądał jak wypadek. Nauczyciel nie zapamiętał jej imienia, lecz w oczy rzucił mu się jej naszyjnik. Dał więc rysopis jej wisiorka. Niedługo po tym jak Kate, która została zabita przez Peter'a w ruinach domu Hale i znaleziono jej ciało, ojciec Stiles'a zobaczył jej wisiorek. Porównał go z rysunkiem stworzonym przez Harrisa, więc pośmiertnie wyszło, że to Kate była prawdziwym podpalaczem domu Hale'ów.

Ważne wydarzenia Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Sezon 2 Edytuj

  • Lydia Martin, wciąż dochodzi do siebie po ataku Peter'a. Idzie do domu Hale'ów mając zwidy jako banshee w odcinku Omega.
  • W odcinku Restraint, panna Martin znowu podchodzi do rezydencji wilkołaczej rodziny, mając halucynacje.
  • Nowa banshee wykonuje rytuał przez co Peter Hale zostaje wskrzeszony podczas odcinka Party Guessed.
  • W Master Plan Peter odkrywa, że ukrył laptopa w schodach gdzie został ukryty Bestiariusz rodziny Hale.
  • Derek, Peter i Isaac wracają do domu i znajdują symbol stada Alf w ostatnim odcinku.

Sezon 3 Edytuj

  • Derek i Scott przenoszą nieświadomego i rannego Isaac'a z powrotem do byłego domu Derek'a podczas odcinka Tattoo.

Sezon 4 Edytuj

  • Gdy Derek staje się znowu młodym idzie na miejsce swojego byłego miejsca mieszkania, gdzie widzi, że jest rozebrany z fundamentów, podczas odcinka 117.

Ciekawostki Edytuj

  • Zanim został całkowicie spalony, w czasie gdy Lydia miała halucynacje został pokazany jako murowany dwór.
  • Pomiędzy sezonem 3, a 4 dom zostaje całkowicie zniszczony.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki