FANDOM

Dobroczyńca (ang. The Benefactor) jest głównym antagonistą sezonu czwartego. W Perishable okazało się, że jest nim Meredith Walker.

Początek planówEdytuj

Gdy była nieprzytomna, Meredith leżała w tym samym pomieszczeniu co poparzony Peter Hale. Była w stanie "usłyszeć" jego myśli. Peter Hale nieświadomie myślał o zabiciu wszystkich nadnaturalnych istot w Beacon Hills, by mógł zacząć tworzyć ich od nowa, silniejszych i bardziej niebezpiecznych.

Bełkot Petera był podstawą pod ideę Puli Śmierci i sfinalizowaniu całego planu "Dobroczyńcy". Nawet podał nazwiska kilku zabójców mogących sobie poradzić z nadnaturalnymi przeciwnikami. Meredith postanowiła rozpocząć plan, po usłyszeniu rozpaczy Lydii spowodowanej śmiercią Allison.

Pula ŚmierciEdytuj

Lista potencjalnych ofiar, znanych jako "Pula Śmierci" zawiera 36 nazwisk rozmieszczonych na trzech zakodowanych listach. Twórczynią kodu była Lorraine Martin.

Brunski i Meredith dodali nagrody, w zakresie od 250.000 dolarów do 25.000.000 dolarów, na łączną sumę 117.000.000 dolarów. Scott McCall był najbardziej wartościowym celem.

Lista została pierwotnie zaszyfrowana. Lydia Martin podświadomie napisała kod babci, lecz nie była w stanie go odczytać, dopóki jej zdolności Banshee ujawniły słowa kluczowe, niezbędne do odszyfrowania.

Stiles Stilinski i Malia Tate byli w stanie powstrzymać zabójstwa po przez wyłączenie starych dysków komputerowych ukrytych w domku nad jeziorem Lorraine, które aktualizowały "Pulę Śmierci" i kontrolowały komunikację z zabójcami.

Słowa kluczEdytuj

ListaEdytuj

  • ALLISON
  • AIDEN
    • Kate Argent - 12 mln
    • Noshiko Yukimura - 5 mln
    • Joanne McLaughlin - 1 mln
    • Steve Grace - 1 mln
    • Tom Hill - 1 mln
    • Brett Talbot - 1 mln
    • Reed Schall - 250 tys.
    • Richard Benefield - 250 tys.
    • Jack Marsland - 250 tys.
    • Joy Waldrop - 250 tys.
    • Cheryl Calix - 250 tys.
    • Jordan Parrish - 5 mln
  • DEREK
    • Satomi Ito - 10 mln
    • Malia Hale - 4 mln
    • Liam Dunbar - 3 mln -> 18 mln*
    • Meredith Walker - 1 mln**
    • Liz Moore - 1 mln
    • Patrick Clark - 1 mln
    • Bree Leverett - 250 tys.
    • Kaitlyn Schaar - 250 tys.
    • Genevive Carey - 250 tys.
    • Angelique Fain - 250 tys.
    • Lorelee Rohr - 250 tys.
    • Brittani Kegley - 250 tys.

  • Imię i nazwisko - dana osoba jest martwa
  • (*)W odcinku Perishable, Derek, przez utratę mocy, został wykreślony z listy, a nagroda za Liama wzrosła.
  • (**)Meredith upozorowała swoje samobójstwo.

Znani zabójcyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki