FANDOM

David Whittemore jest gościnną postacią pojawiającą się w sezonie pierwszym i drugim serialu Teen Wolf: Nastoletni wilkołak. jest prawnikiem oraz przybranym ojcem Jacksona Whittemore.

David wraz z żoną adoptowali Jacksona zaraz po jego urodzeniu - jego matka zmarła zanim ten się narodził, ale lekarze sztucznie utrzymywali ciążę. Nie wiemy nic więcej o jego rodzinie. Jest prawnikiem.

Sezony Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Sezon 2 Edytuj

Wygląd Edytuj

David został ukazany jako wysoki i postawny mężczyzna. Posiada brązowe włosy i ciemne oczy oraz kilka marszczek na twarzy. Przez swój zawód prawnika najczęściej chodzi ubrany w garnitury oraz koszule, czy elegancko.

Charakter Edytuj

Mimo faktu, że na ekranie pojawił się tylko kilka razy dało się zobaczyć, że jest stanowczym i pewnym siebie mężczyzną. Przez swoją pracę wymaga, żeby ludzi go respektowali oraz zawsze stawia swoje zdanie na pierwszym miejscu. Od swojego syna także dużo wymaga co powoduje, że chłopak wpadł w perfekcjonizm. Stara się zdobyć jego miłość i zaufanie kupując mu drogi prezenty, pragnąc, żeby one zastąpiły mu jego ojcowską troskę.

Wystąpienia Edytuj