FANDOM

Danielle jest to postać gościnna podczas sezonu drugiego i trzeciego w serialu MTV, Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak. Była uczennicą Beacon Hills High School oraz stałą bywalczynią imprez.

Sezony Edytuj

Sezon 2 Edytuj

Danielle po raz pierwszy pojawia się w Party Guessed, gdy razem z innymi uczniami imprezuje na imprezie urodzinowej Lydii Martin. To ona pomogła Stiles'owi, gdy ten zatruł się tojadem, łapiąc go za głowę i cucąc go wodą w basenie w domu rodziny Martin.

Sezon 3A Edytuj

W odcinku Chaos Rising, nastolatka pojawia się na imprezie urodzinowej swojej najlepszej przyjaciółki, Heather. Podczas ich rozmowy Heather zdradza, że ​​planuje uprawiać seks po raz pierwszy dziś wieczorem. Danielle przypomina jej, że jej pierwszy raz jest trochę obrzydliwy i trochę boli. Heather nie zgadza się z przyjaciółką i mówi jej, że kiedy zakocha się po raz pierwszy, chce być dobra w tym. Gdy blondynka widzi wchodzącego Scotta McCall i Stilesa odbiega od Danielle zostawiając ją samą.

Podczas Alpha Pact, Danielle nadal przeżywa śmierć swojej najlepszej przyjaciółki i okazuje się, że musi chodzić na terapię do szkolnej pani pedagog, Marin Morrell. Czekając na kobietę i na jedną z sesji, do gabinetu wchodzą Stiles i Lydia, którzy szukają odpowiedzi na pytania o Darachu i Nemetonie. Oburzona Danielle mówi, że jest kolejka i sama już długo czeka na kobietę. Oni jednak nie zważając na przepisy zaczynają przeszukiwać karty pacjentów i udaje im się odkryć, z małą pomocą czarnoskórej, że drzewo, które cały czas rysowała Lydii jest do góry nogami. Danielle stwierdza, że oni są bardziej stuknięci od niej i wychodzi zostawiając parę samych.

Galeria Edytuj

  • 02x09
  • 02x09
  • 03x02
  • 03x02
  • 03x11 & 3x02
  • 03x11
  • 03x11