FANDOM

Creatures of the Night jest pierwszym i sześćdziesiątym pierwszym odcinkiem sezonu piątego serialu Teen Wolf. Swoją premierę miał 29 czerwca 2016 roku.

OpisEdytuj

W przeddzień ostatniego roku szkolnego Scott i jego przyjaciele muszą stawić czoło możliwości braku wspólnej przyszłości, pomimo najlepszych intencji, kolejny etap w ich życiu może umieścić ich na zupełnie innych kierunkach. Nie wiedzą, że siły zewnętrzne już spiskują, by nastawić stado przeciw sobie przed ukończeniem szkoły.

Streszczenie szczegółowe Edytuj

Kruk siada na metalowej bramie na zewnątrz domu Eichen. Wewnątrz pomieszczenia ośrodka psychiatrycznego, Lydia Martin stoi pod parującym prysznicem, tuż pod jej żebrami znajduje się zła czerwona blizna lub siniak. Jej pielęgniarka Cross stoi w pobliżu z ręcznikiem czekając na dziewczynę. Jest niecierpliwa i mówi, że uważa, że ​​Lydia szykuje się do katatonii i czeka tylko, aby personel porzucił pilnowanie jej.

Lydia jest nieruchoma, wpatruje się przed siebie z pustą mimiką twarzy. Pielęgniarki domaga się, aby Lydia patrzyła się na nią, ale nie otrzymuje odpowiedzi. Chwyta twarz Lydii, ale oczy dziewczyny się nie skupiają, a gdy pielęgniarka odchodzi, Lydia ponawia jej wcześniejsze stanowisko i spojrzenie.

Później Lydia jest prowadzona przez wiele cel ze szkła, w których są inni pacjenci ośrodka. Do pielęgniarki Cross dołącza Schrader, kontynuują dyskusję o skuteczności Lydii nie reagującej katatonii.

Lydia z powrotem idzie do swojej celi, Schrader przygotowuje strzykawkę nieznanego lekarstwa.Cross nakazuje mu podać dawkę do 3 mil, co oznacza 3 miligramy. Mówi, że to naprawdę sprawi, że Lydia jest katatoniczna.

ObsadaEdytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie poboczneEdytuj

Ścieżka dźwiękowaEdytuj

  • My Double, My Brother - I’ll Die
  • Kygo - Firestone (feat. Conrad Sewell)   
  • High Highs - Catch the Wind
  • Famy - Ava
  • Shura - Touch

Ciągłość serialuEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Zmarli Edytuj

Miejsca Edytuj

GaleriaEdytuj

Teen Wolf The Official FIRST Scene of Season 5 MTV-006:09

Teen Wolf The Official FIRST Scene of Season 5 MTV-0

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki