FANDOM

"Pustynny wilk" to fikcyjna postać z serialu MTV Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak. Tak naprawdę nazywa się Corinne czego dowiadujemy się w odcinku The Sword and The Spirit w Sezonie 5B.

Biografia Edytuj

"Pustynny wilk" jest to pseudonim biologicznej matki Malii. Tak naprawdę ma na imię Corinne czego dowiadujemy się w odcinku The Sword and The Spirit w Sezonie 5B, gdy Deaton próbuje przechytrzyć ją, by nie zabijała bezbronnej Malii.

Mając dwadzieścia pięć lat wdała się w romans z Peterem Hale'm czego skutkiem było powstanie Malii. Wiadomo, że dziecko zostało zabrane Corinne przez samą Talie Hale, zaraz po urodzeniu. Nie wiadomo z jakiego powodu - może Talia wiedziała, że Pustynny Wilk prędzej czy później dowie się o fakcie pobrania mocy przez Malie przez co kobieta będzie chciała ją zabić.

I rzeczywiście, kiedy dowiedziała się, że jej umiejętności zabrała Malia(nie wszystkie, ale już nie była taka silna i zwinna), próbowała ją zabić. Nie obchodziła jej córka ani Peter, prawdopodobnie chęć zemsty była zbyt wielka.

Nie wiadomo kiedy została najemnikiem zabijającym niesprzyjające stworzenia/ludzi.

We wspomnianiu Malii z jej wypadku samochodowego widzi, że to Pustynny Wilk ponosi winę. Kobieta strzela do samochodu w wyniku czego Malia z rodzina ulegają wypadkowi.

W ósmym odcinku piątego sezonu związuje Dr Deatona i pyta się, czy wie coś o jej córce i mówi, że musi ją znowu zabić.

Wygląd Edytuj

Corinne to piękna, szczupła i atletycznie zbudowana kobieta. Ma długie, ciemne włosy, zwykle opadające swobodnie falami. Łatwo stwierdzić, że nawet jako kojotołak dba o swój wygląd podkreślając atuty jak malinowe usta, czy ciemne oczy.

Zwykle ubiera się w kombinezony umożliwiające jej walkę wręcz. Warto zauważyć, że uaktywniając swoje umiejętności(będąc w postaci człowieka) ma ciemniejsze podniebienie niż Malia, czy też Theo.

Charakter Edytuj

Z pewnością najważniejszą cechą Corinne jest mściwość. Nigdy nie odpuszcza... Pokazała, że potrafi zabić nawet własną córkę jeśli coś jej zabierze. A Malia zabrała cząstkę jej mocy...

Prawdopodobnie Malia odziedziczyła po niej brutalny i nieprzewidywalny charakter. Działa impulsywnie, robi co mówi jej instynkt zabójcy.

Braeden sama stwierdza, że poluje na nią od sześciu lat, ponieważ Corinne jest bardzo nieprzewidywalna. Zawsze zdołała znaleźć wyjście z sytuacji nie dając się złapać.

Robi to czego chce.

Jest trochę tchórzliwa. Nie obchodzi jej los innych...

Sarkastyczna.

Ciekawostki Edytuj

  • W rolę Pustynnego Wilka wcieli się aktorka Marisol Nichols znana z seriali 24 godziny cz NCIS  link
  • Utraciła większość swoich umiejętności kojotołaka, które przejęła Malia.
  • Nie wiadomo, czy wdała się w romans z Peterem Halem, czy był to skutek jednorazowej przygody.
  • Kiedyś przyjaźniła się z rodziną Hale'ów.
  • Talia Hale zabrała jej Malie zaraz po urodzeniu Malii.
  • Jej prawdziwe imię to Corrine - The Sword and The Spirit | Sezon 5B
  • Posługuje się pistoletami, bo utraciła większość swoich mocy. Nie znaczy to, że nie używa kłów i pazurów. W jednym z odcinków Braeden wysyła Stilesowi zdjęcie, w którym widnieją rozszarpane przez Corrine ciała.
  • Sama Braeden stwierdziła, że jest wyborowym strzelcem.
  • Stwierdziła, że zanim jakiekolwiek nadnaturalne stworzenie zdołałoby do niej dotrzeć, padłoby trupem z kulą we łbie.
  • Ma głowę do ucieczek.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki