FANDOM

Cora Hale jest młodszą siostrą Dereka, która była uważana za zmarłą. Ma około 20 lat. Po raz pierwszy możemy zobaczyć ją w odcinku Chaos Rising. Została porwana przez stado Alf i uwięziona wraz z Boydem.

Wczesne lata życiaEdytuj

Cora urodziła się jako trzecie dziecko Talii Hale. Miała starszą siostrę Laurę i ma starszego brata Dereka. Jest formalnym członkiem Stada Hale'ów. Jest jedną z dwóch ocalałych z pożaru jej rodzinnego domu - drugim ocalałym był jej wujek, Peter Hale.

Teen WolfEdytuj

W Teen Wolfie, Cora jest przedstawiona jako zawzięta wiłkołaczyca. Jest bardzo uparta, ale potrafi być bardzo lojalna.

Po raz pierwszy widzimy ją w odcinku Chaos Rising . Odnajduje ją Scott i Derek, gdy ta była uwięziona z Boydem. Wszyscy myśleli, że z Boydem uwięziona jest Erika, a Derek sądził, że Cora spłonęła w ich rodzinnym domu.

Cora, po wydostaniu się z niewoli, zamieszkała u Dereka. Dnie spędzała na ćwiczeniach, walkach czy dokuczaniu brata.

Gdy zachorowała, jej brat Derek poświęcił swój status Alfy, by ją uratować.

Po raz ostatni widzimy ją w odcinku Lunar Ellipse , gdzie Cora opuszcza Beacon Hills.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Cora jest osobą o smukłej, wysportowanej sylwetce. Ma brązowe włosy i tego samego koloru oczy.

OsobowosćEdytuj

Wyróżnia ją zawziętość i trudny charakter. Ważne są dla niej więzi rodzinne.

ZdolnościEdytuj

  • Regeneracja - wilkołaki posiadają nadludzkie zdolności regeneracyjne, co oznacza, że jeśli się kiedykolwiek zostaną zranieni, ich rany niemal natychmiast się zagoją.
  • Szybkość - wilkołaki są o wiele szybsze od ludzi.
  • Siła - wilkołaki są znacznie silniejsze niż ludzie.
  • Zmysły - wilkołaki czują, widzą i słyszą o wiele lepiej niż ludzie.
  • Zręczność - wilkołaki mają nadludzką zręczność. Mogą skakać, wspinać się, rzucać lub biegać niesamowicie szybko bez żadnego trudu czy wyczerpania.
  • Wytrzymałość - wilkołaki przechodzą przez więcej traum niż ludzie, chociażby podczas pełni, gdy doznają urazów w trakcie przemiany. Ich ciało przystosowane jest do ogromnego bólu. Podczas intensywnego wysiłku nie odczuwają nagłego zmęczenia.
  • Ugryzienie wilkołaka - ugryzienie wilkołaka jest śmiertelne, chyba że zrobi to, alfa który w ten sposób przemienia ludzi.
  • Złość - kiedy wilkołak jest wściekły, jego gniew zwiększa siłę oraz inne umiejętności w krótkim czasie, co daje im przewagę.
  • Zmiennokształtność - niektórzy z ludzi potrafią przemienić się wilki, tak jak np. Laura, Talia i Derek.
  • Przenoszenie bólu - wilkołaki może wchłonąć i złagodzić ból innych ludzi/istot, a nawet "leczyć" w niektórych przypadkach.
  • Przenoszenie wspomnień - wilkołaki mogą przenieść (lub dać) wspomnienia wkładając pazury w kark danej osoby. Zdolność umożliwia bezpośrednią komunikację umysłową między ludźmi.

SłabościEdytuj

  • Tojad - efekty tojadu różnią się w zależności od sposobu, typu, ilości i zakażenia. Może powodować halucynacje, osłabić, uczynić nieprzytomnym lub zabić wilkołaka.
  • Popiół górski (Mountain Ash) - stosowany właściwie może tworzyć nieprzeniknioną barierę zatrzymującą nadprzyrodzone istoty poza budynkiem.
  • Zaćmienie księżyca - pozbawia wilkołaki mocy na czas jego trwania.
  • Niedoświadczone wilkołaki są na łasce pełni księżyca. Pod jego wpływem, tracą kontrolę i ich morderczy instynkt wzrasta. Można to kontrolować za pomocą silnej woli, ale ugryzione wilkołaki mają więcej trudności z utrzymaniem się w ryzach.
  • Kamień księżycowy - blokuje działanie księżyca i zaburza naturalny cykl przemian.
  • Pogryzienia, zadrapania i inne rany zadane przez Alfę nie goją się tak szybko, jak inne urazy.
  • Stałe stosowanie prądu o niskim natężeniu utrzymuje wilkołaki w osłabionej ludzkiej postaci.

WystąpieniaEdytuj

RelacjeEdytuj

Derek HaleEdytuj

Derek bardzo kochał swoją siostrę i był dla niej w stanie zrobić wszystko.

Peter HaleEdytuj

Stiles StilinskiEdytuj

Lydia MartinEdytuj

Vernon BoydEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Jeff planował związek Cory ze Stilesem.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki