FANDOM

Dr. Conrad Fenris, jego prawdziwe imię to Conrad Haberlind jest doktorem Eichen House.

Aktor grający tą postać to John Posey, ojciec Tyler'a Posey'a.

Biografia Edytuj

Fenris stał się ekspertem od likantropii po tym jak był światkiem jak Talia Hale uzdrowiła się błyskawicznie od rany po strzale. Kiedy wyjawił wyniki swoich badań był wielokrotnie wyśmiany.

Postanowił zacząć od nowa zmieniając swoje nazwisko i zaczynając prace w Beacon Hills lecząc pacjentów.

Po tym jak Scott i Stiles go odnaleźli, Fenris przyjął prace w Eichen House gdzie obserwuje supernaturalnych pacjentów w piwnicach budynku.

Search for a Cure Edytuj

Scott McCall i Stiles Stilinski w ciągu 6 odcinków internetowych wyśledzili Farrisa. Odcinki te nazywają się Teen Wolf: Search for a Cure.

Chłopcy starają się podejść do niego bezpośrednio ale ucieka więc czekają pod jego domem aż go opuści i się włamują. Zostają złapani na gorącym uczynku ale Scott przekonuje go do rozmowy i odpowiedzi na ich pytania.

Chłopcy szukali lekarstwa na lykantropię (czyli jak stać się z powrotem człowiekiem), ale Fenris powiedział że jedynym dla niego znamym sposobem jest 'przecięcie go na pół'. Jedynym lekarstwem jest śmierć.

Sezon 1 Edytuj

Doctor Fenris bada zadrapania na karku Jacksona Whittemore, diagnozując je na zatrucie tojadem. Ta diagnoza pomaga chłopakowi zwiększyć podejrzenia wobec Scotta

Sezon 4 Edytuj Edytuj

Nie wiadomo jak długo Dr Fenris pracuje w piwnicach Eichen House. Prowadzi Dr. Deatona do najgroźniejszego pacjenta Doctora Valacka w odcinku A Promise to the Dead. potem czuwa nad weterynarzem do przybycia Lydii, która go obudziła.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego nazwisko jest od Fenrira potwora z mitorogi nordyckiej, któty podczas Ragnaroku ma zabić boga Odyna
  • Jest pierwszą osobą, która mówi o trzecim typie wilkołaków czyli Omega.
  • Jest pierwsza osoba która wspomina legendy o Lycanach i mówi o naturze Berserkers zanim ci pojawili się w serialu.