FANDOM

Claudia Stilinski z domu Gajos to fikcyjna postać serialu MTV Teen Wolf: Nastoletni wilkołak .  Kobieta ta była żoną szeryfa oraz matką Stilesa. Zmarła w 2004 roku, mając 32 lata.

Fabuła Edytuj

Claudia urodziła się 23 listopada 1972 pod nazwiskiem panieńskim Gajos.

Zmarła na demencję płata czołowego, która wywoływała objawy takie jak drażliwość, bezsenność czy niepotrafienie rozpoznania snu od rzeczywistości, halucynacje.

Cierpiąc na objawy choroby uważa, że Stiles próbuje ją zabić (chłopak ma 10 lat). 

Wygląd zewnętrzny Edytuj

Miała brązowe włosy do ramion i ciemne oczy. Była szczupłej budowy ciała, a także nie była specjalnie wysoka.  

OsobowośćEdytuj

Kochająca matka i żona,  która przez chorobę się bardzo zmieniła. 

Kiedy zmarła Claudia?Edytuj

  • W odcinku Alpha Pact (03x11) Szeryf Stilinski mówi, że zmarła 8 lat temu.
  • W odcinku Silverfinger (03x17) pokazana jest jej karta szpitalna, na której widnieje data śmierci 2004.
  • W odcinku Required Reading (05x06) we wspomnieniu Stilesa, szeryf mówi do żony, że Stiles ma dopiero 10 lat.

Ciekawostki Edytuj

  • Jej postać miała być wykorzystana w odcinku Echo House, sceny zostały nagrane, jednak przy montażu Jeff stwierdził, że ten motyw za bardzo jest niezrozumiały i sceny z nią zostały wycięte. Stiles miał widzieć omamy z matką
  • W tym odcinku zachowała się scena przedstawiająca Claudie, gdy siedzi przy stole. Claudię zagrała wówczas Gina Holden.
  • W odcinku 05x06 Claudia zostaje przedstawiona we Flashbacku Stilesa. Kobietę zagrała Joey Honsa.
  • W odcinku 03x21 Szeryf Stilinski pokazuje Derekowi oraz Chrisowi Argentowi wyniki badań swojej żony oraz Stilesa które się okazuje, są identyczne.

GaleriaEdytuj

  • Claudia on ma 10 lat. On próbuje mnie zabić
  • Claudia Stilinski 6x01