FANDOM

Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Christopher "Chris" Argent jest ojcem Allison i łowcą wilkołaków. W stosunku do córki bywa nadopiekuńczy, ale naprawdę szczerze ją kocha. Zawsze postępuje z zgodnie z Kodeksem Myśliwych.

Przez pierwsze dwa sezony poluje na wilkołaki. Pod koniec 2-ego, wraz Allison, rezygnują z życia łowców i wracają z Francji do Beacon Hills.

W sezonie 3A w tajemnicy przed córką nadal prowadzi życie łowcy, ale nie poluje na wilkołaki, tylko na osobę, która zabija ludzi.

W sezonie 3B pomaga wilkołakom zabić Oni i pozbyć się Nogitsune.

Kiedy traci córkę, której udało się zabić jednego z Oni, wyjeżdża z miasta wraz z Isaacem. 

Wraca w 4 sezonie, po otrzymaniu SMSa od Scotta, z informacją, że jego siostra Kate żyje.

W finałowym odcinku 4 sezonu, The Smoke and Mirrors odchodzi z łowcami z Klanu Calaveras, żeby złapać swoją zbiegłą siostrę, którą udało im się zranić. 

W sezonie 5, wraca do miasta wraz ze swoim ojcem Gerardem. Pomaga paczce Scotta rozszyfrować, kto jest Bestią. Dowiadujemy się o Bestii z Gévaudan, o jej powiązaniu z Argentami i o roli Alison w pokonaniu Bestii.  

W sezonie 6, staje się główną postacią. Pomaga reszcie bohaterom pokonać Jeźdźców Widmo, zostaje zapomniany, a także całuje się z Melissą.  

Wygląd zewnętrzny i charakterEdytuj

Chris Argent jest wysokim mężczyzną w średnim wieku. Ma brązowe, lekko posiwiałe włosy i taki sam zarost. Jego oczy są zielone. Jest pewny siebie, twardy i silny, ale dla przyjaciół poświęciłby wiele. Bardzo przeżył stratę swojej jedynej córki. Jest bardzo lojalnym, odważnym wojownikiem. Cały czas wspiera paczkę Scotta, mimo że ci przypominają mu Alisson. Poznajemy go jako zawziętego łowcę wilkołaków, ale na przestrzeni sezonów widzimy jego zmianę - teraz sam pomaga tym istotom.

Ciekawostki Edytuj

  • Posiadał firmę o nazwie Argent Arms, specjalizującą się w sprzedaży broni.
  • W młodości prawie udało mu się zabić jednego z Oni, strzelając w jego maskę wykonanym ze srebra pociskiem.
  • W dzieciństwie był bardzo związany z Kate, póki Gerard nie zaczął nią manipulować.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki