FANDOM

Chimery są nowym zagrożeniem w 5. sezonie, stworzonym w rezultacie eksperymentów Doktorów na nastolatkach.

Jeśli z ciała chimer zaczynała wyciekać rtęć oznaczało to, że eksperyment jest porażką, takie osoby Doktorzy zabijali.

Doktorzy prowadzą eksperymenty na ludziach, tworząc z nich istoty nadprzyrodzone, jednakże są to inne stworzenia, a niektóre zasady ulegają zmianie np.: Tracy przekroczyła barierę z popiołu górskiego.

Chimery są czymś pośrodku - nie są ani ludźmi ani istotami nadnaturalnymi. Nie zostały ugryzione, a "stworzone". Dzięki czemu nie działają na nich wszystkie zasadzki dla istot nadprzyrodzonych lub dla normalnych ludzi.

Wspólnym ogniwem łączącym wybieranie ofiar jest przeszczep organów. Człowiek po przeszczepie organów posiada dwa rodzaje DNA, swoje i pobranego narządu, czyli jest "chimerą".

Elementem tworzenia tych hybryd jest końcowe zakopania w ziemi jako proces przejścia.

Theo za pomocą pewnej substancji, która najprawdopodobniej jest krwią Nazistowskiej alfy (doktorzy za jej pomocą przedłużali swoje życie) wskrzesza czwórkę martwych chimer (Hayden, Josh'a,Tracy, Corey'a), które stają się jego stadem.

Tumblr ntnmkvUJft1tez7bdo1 1280.jpg

Zdjęcie aktorów wcielających się w wskrzeszone chimery.

Przedstawiciele gatunkuEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki