FANDOM

Charlie Carver jest amerykańskim aktorem, który gra Ethana w trzecim sezonie Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak.

BiografiaEdytuj

Charlie Carver urodził się w San Francisco, w stanie Kalifornia, 31 lipca 1988 r. Jego brat bliźniak, Max, urodził się siedem minut później, 1 sierpnia.

Przed karierą aktorską był znany jako Charlie Martensen. Jego ojciec, Robert Martensen, był autorem oraz badaczem medycznym w National Institutes of Health, natomiast jego matka, Anne Carver, jest filantropką oraz działaczką społeczną. W 1992 r. Anne i jej drugi mąż, Denis Sutro, wraz z dziećmi przeprowadzili się do Calistogi w Napa Valley.

Chodził do liceum w St. Paul’s Boarding School, mieszczącego się w Concord. W drugiej klasie zrezygnował, by uczęszczać do Interlochen Arts Academy w stanie Michigan. W 2012 r. ukończył University of Southern California. Studiował aktorstwo w The American Conservatory Theater w San Francisco.

11 stycznia 2016 r. Charlie wyznał, że jest gejem.

FilmografiaEdytuj

  • 2004 Gotowe na wszystko jako Porter Scavo
  • 2011 Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak jako Ethan
  • 2012 Fred: Obóz obciachu jako Hugh Thompson
  • 2013 Restless Virgins jako Dylan
  • 2013 Underdogs jako John Handon III
  • 2014 Pozostawieni jako Scott Frost
  • 2014 Bad Ass 2: Twardziele jako Eric
  • 2014 Hawaii Five-0 jako Travis Kealoha
  • 2015 Kim jest Michael jako Tyler
  • 2015 Wirtualna liga jako Trophy Kevin

CiekawostkiEdytuj

  • Ma 178 cm wzrostu.
  • Ma brata bliźniaka, który również gra w Teen Wolf.
  • W 2008 roku nominowany był do Nagrody Gildii Aktorów Ekranowych (Gotowe na wszystko).
  • W 2012 roku ukończył University of Southern California w Los Angeles (Kalifornia, USA).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki