FANDOM

Carrie Hudson była postacią gościnną w czwartym sezonie serialu, Teen Wolf. Po raz pierwszy wspomniano ją w The Benefactor, gdy pojawiła się na pierwszej z trzech list nadprzyrodzonych stworzeń na Puli Śmierci. Potem po raz pierwszy pojawiła się w I.E.D., gdzie okazało się, że jest wilkołakiem Betą, ściganą przez jednego z zabójców, znanego jako Sierota, Violet, która użyła swojej broni, by odciąć jej lewą rękę. Chociaż Carrie udało się uciec z Violet, została oszukana przez partnera zabójczyni, Garretta, aby wsiadła do jego samochodu, gdzie zabił ją nożem.

Carrie Hudson była członkiem stada Satomi.

Sezony Edytuj

Sezon 4 Edytuj

Carrie widzimy tylko w odcinku I.E.D., gdzie ucieka przed niebezpiecznym, uzbrojonym napastnikiem. Widzimy też, że ma już odrąbaną rękę. Jej nazwisko zostało podane w Puli Śmierci, więc stała się celem.

Wygląd zewnętrzny Edytuj

Carrie była atrakcyjną młodą kobietą, która miała bladą skórę, jasnoblond włosy i niebieskie oczy. Podczas swojego jedynego wystąpienia była ubrana w zwykły, ale praktyczny strój, który składał się z dżinsów, trampek Converse, koszulki i lekkiej kurtki. Jedyne cechy wilkołaka, które pokazywała, to pazury na lewej ręce (dłoń, która nie została odcięta przez Violet) i jej złote, świecące oczy.

Charakter Edytuj

Czas Carrie w serialu był krótki, ale w tym czasie dowiodła, że jest odważna i silna, ponieważ walczyła z Violet, mimo że straciła rękę i była dość utalentowana w walce. Pokazano jej również, że jest bardzo ufna, ponieważ naprawdę wierzyła, że Garrett zamierza jej pomóc i postanowiła zaryzykować, aby przeżyć, co ostatecznie doprowadziło ją do śmierci.

Moce i umiejętności Edytuj

Carrie posiadała powszechne moce wilkołaka z poziomu bety, w tym super siłę, szybkość, zwinność i zmysły, a także przyspieszone gojenie, wchłanianie bólu, instynkty zwierzęce i zdolność przekształcania rys w cechy wilkołaka. Jako członek stada wilkołaków Satomi Ito, miała również rzadką zdolność powstrzymywania jej zapachu, by uniemożliwić nadprzyrodzonym zmysłom śledzenie jej lub identyfikowanie jej jako wilkołaka.

Słabości Edytuj

Carrie posiadała powszechne słabości wilkołaka, w tym tojad, jarzębinę, porost wilczy, zmodyfikowany wirus ospy, energię elektryczną oraz wysokie i niskie dźwięki/częstotliwości. Była również podatna na wpływ pełnych księżyców i wzmożonych emocji, które mogły wywołać niekontrolowaną przemianę wilkołaka, chociaż członkowie stada Satomi są znani z tego, że są zdyscyplinowani pod tym względem. Dodatkowo, podobnie jak wszystkie inne postacie, Carrie była szczególnie podatna na zaćmienia księżyca, ponieważ wszystkie one tracą swoją moc w tym czasie.