FANDOM

"Scott jest Prawdziwym Alfą. To znaczy, że nie urodził się ze swoimi mocami, nie uzyskał ich podstępem, ani przez morderstwo. Zasłużył na nie."
― Brett w odcinku A Promise to the Dead

Brett Talbot jest postacią cykliczną w czwartym, piątym i szóstym sezonie Teen Wolf. Jest bratem Lorilee Rohr i podopiecznym Satomi Ito, a także wilkołakiem betą w stadzie. Brett został po raz pierwszy wprowadzony podczas sezonu czwartego. Jako zawodnik lacrosse z Devenford Prep, gdzie dawniej był kolegą Liam'a Dunbara, ale stał się jego rywalem.

Jednak okazało się, że jest on w rzeczywistości wilkołakiem i jednym z nadprzyrodzonych stworzeń Beacon Hills, który został umieszczony na Puli Śmierci autorstwa Dobroczyńcy. Choć profesjonalny zabójca o imieniu Violet próbował zabić go za jego nagrodę, został uratowany przez kolegę wilkołaka, Scotta McCalla w ostatniej chwili. W rezultacie pomimo początkowych antagonistycznych relacji z Liamem, Brett i reszta pozostałych członków stada Satomi połączyli się ze stadem Scotta, aby walczyć z seryjnymi zabójcami i pozostali sojusznikami nawet wtedy, gdy Pula została zamknięta. Brett i Liam zdają się zawrzeć rozejm, a także rozwijają przyjaźń.

W sezonie 5, Brett i jego siostra, Lorilee, wielokrotnie udzielali pomocy stadu Scotta. Brett pomógł im dowiedzieć się więcej o Tracy Stewart i Chimerach, a także o tym, jak zidentyfikować nowe stworzenia. Później pomógł uratować Masona przed niekontrolowanym Lucas'em. Kilka tygodni później, on i Lorilee pomogli w walce z niekontrolowaną Kirą, dając jednocześnie więcej czasu, aby mogli próbować zidentyfikować ostoje Bestii z Gevaudan, zanim mogłaby zaszkodziła większej liczbie osób.

Wczesne lata życia Edytuj

Bardzo mało wiadomo o wczesnym życiu Bretta przed jego wprowadzeniem do serii. Według samego Bretta, on i jego młodsza siostra Lorilee urodzili się jako wilkołaki, co sugeruje, że przynajmniej jeden z ich rodziców to wilkołaki. Po tym, jak ich rodzice zginęli w pożarze, więc przygarnęła ich Satomi Ito i dołączyli do jej stada, które było początkowo bardzo dużym stadem.

Według Cody Saintgnue, Brett jest buddystą, podobnie jak reszta jego paczki, wskazując, że on i Lorilee prawdopodobnie stali się buddystami po dołączeniu do stada Satomi i zaczęli podzielać jej filozofia bez użycia przemocy, chyba że było to absolutnie konieczne. Najwyraźniej od jakiegoś czasu był uczniem szkoły Devenford Prep. Został przedstawiony jako biseksualista.

Sezony Edytuj

I.E.D., Brett pokazuje, że nadal utrzymuje niechęć, do swojego byłego kolegi z drużyny, za porysowanie samochodu ich trenera. Chłopak będąc celem z Puli Śmierci był wart 1 milion dolarów. Dzięki tej wysokiej stawce został zaatakowany przez Violet i Garretta, ale uratował go Scott.

W ostatecznej walce z zabójcami w Monstrous, Brett i pozostali członkowie stada Satomi zostali obronieni przez Kirę, Scotta, Dereka, Chrisa Argenta i Braeden.

W A Promise to the Dead Brett pomaga Liamowi, ponieważ chce w ten sposób odwdzięczyć się Scottowi za uratowanie życia. Chłopak mówi młodszemu koledze, że jest szczęściarzem skoro ma za alfę kogoś takiego jak McCall. Wyjaśnia, że tylko nieliczni zdobywają status Prawdziwego Alfy i to tylko za pomocą silnego charakteru.

Sezon 6B

Brett wraca do Beacon Hills w odcinku Raw Talent.

Wygląd zewnętrzny Edytuj

Brett to wysoki, dobrze zbudowany młody człowiek o krótkich, brązowych włosach, jasnobłękitnych oczach i bladej cerze. Ze względu na swoją pozycję w drużynie Devenford Prep lacrosse, spędza dużo czasu na ćwiczeniach i ćwiczyć na boisku w Beacon Hills High School, aby pozostać w formie. Podczas uczęszczania do szkoły nosi wymagany mundur Devenford Prep, który składa się z koszuli z guzikami, krawatu i ciemno szarawej kamizelki z pieczęcią szkolną w prawym górnym rogu.

Charakter Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest sierotą (jego rodzice spłonęli w pożarze).
  • Razem z siostrą należą do stada Satomi.
  • Jest biseksualny. Całował się z dziewczyną i chłopakiem.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki