FANDOM

W Teen Wolf, Berserkowie to mężczyźni, którzy po specjalnych rytuałach wykorzystujących futra i kości niedźwiedzi, zdobywają nadprzyrodzone moce, szybkość i wytrzymałość. Jednak przez to, że odziedziczyli drapieżność niedźwiedzia spowodowało to, że stali się bezmyślnymi, brutalnymi istotami.

Zostały one wprowadzone w sezonie czwartym jako pomocnicy Kate Argent po odkryciu, że została przekształcona w Jaguarołaka. Po transformacji w Berserka dzikość bardzo szybko wypala ludzkość wewnątrz osoby, która staje się czystym zwierzęciem; według Chrisa Argenta wynika to z faktu, że Berserkowie nie są łagodzone przez księżyc jak wilkołaki.

Pierwsze doświadczenia Chrisa z Berserkami miały miejsce kilka lat przed rozpoczęciem serii. Pewna rodzina poprosiła go o pomoc ze swoim synem, który wykonał rytuał zmiany w Berserka podczas gdy oni i jego przyjaciele mieli w domu niedźwiedzie skóry, powodując, że zaciekle rozrywał każdego, kogo przyszedł. Kiedy Chris był już zaangażowany, chłopiec nie był już człowiekiem i zgodnie z historią Chrisa potrzebowali trzech łowców i całej amunicji, którą mieli między sobą, aby obezwładnić chłopca. Później poinformował, że nie czuje wyrzutów z powodu tego zabójstwa, ponieważ wiedział, że młody człowiek w Berserkerze zniknął.

Wygląd Edytuj

Okazało się, że naturalni Berserkowie, którzy pojawili się do tej pory w serii, noszą zbroje wykonane z kości niedźwiedziej, a dokładnie z jego mostka i klatki piersiowej, które noszone na piersi. Pod kośćmi mają ułożoną grubą warstwę przetworzonej skóry wykonanej z niedźwiedzia, która jest również używana do tworzenia sznurków, które trzymają razem cały zbroję. Na twarzach noszą czaszkę niedźwiedzia, która jak się przypuszcza, wiąże zwierzęcego ducha z ludzkim duchem, o czym świadczy fakt, że jedynym znanym sposobem zabicia Berserka jest uszkodzenie czaszki niedźwiedzia. Niektórzy mają przymocowane do dłoni szpony kości, których używają tak, jak niedźwiedź własnych pazurów, podczas gdy inni trzymają pazury schowane w pasie, które używają jako sztylety w walce.

Charakter Edytuj

Berserkowie są bardzo niebezpiecznymi stworzeniami. Znane są głównie z tego, że polegają wyłącznie na swoich zwierzęcych instynktach, ponieważ transformacja wypala ludzką duszę i powoduje, że tracą zdolność myślenia jak człowiek. Są to bardzo destrukcyjne stworzenia, które zabijają praktycznie wszystko i mają wysoce rozwinięte instynkty przetrwania, chociaż ich niesamowita nadludzka wytrzymałość sprawia, że chętniej walczą, niż uciekają, gdy są zagrożone. Jeśli Berserk jest połączony z jaguarołakiem, staje się bardzo lojalny wobec nich, działając jako słudzy i podążają za jakimkolwiek dowództwem.

Połączenie Edytuj

Tumblr n6t4he8oXI1rp0vjjo1 500

Łowczyni Kate Argent, lepiej znana jako La Loba lub Kobieta z kości w wyniku jej transformacji w jaguarołaka, była w stanie nie tylko kontrolować Berserków, ale też mogła ich stworzyć. Wkrótce po zakończeniu transformacji została przyciągnięta do Świątyni Tezcatlipoca położonej pod meksykańskim kościołem La Iglesia, gdzie odkryła dwóch Berserków, którzy na nią czekają. Nie rozumiała dlaczego, Berserkowie posłuchali jej każdego polecenia, co pokazano, gdy Berserkowie wycofali się z walki, gdy zaczęła ryczeć. Następnie udało jej się z powodzeniem zamienić Scotta McCall w Berserka, choć ostatecznie udało mu się uwolnić z czaszki i powrócić do statusu Prawdziwego Alfy.

W The Last Chimera, Theo Raeken ujawnił, że jaguarołaki rzeczywiście mają specjalny związek z Berserkami. Ta nieokreślona więź pozwoliła Hayden Romero, który w tamtym czasie była Chimerą, by śledzić i wyczuć, że część berserka chimery, Noah Patricka, że jest w pobliżu i umiera.

Moce i umiejętności Edytuj

Słabość Edytuj

  • Silny zapach:
  • Łatwe zniszczenie:

Znani przedstawiciele gatunku Edytuj