FANDOM

- Nadal jesteś na mnie zła?
- Nie... Ale, gdy jeszcze raz będziesz próbował zabić mojego syna, zrobię Ci tak sama.
- Nadal jesteś zła.
Rozmowa między Liam'em, a Melissą.
Amplification to piętnasty odcinek piątego sezonu oraz siedemdziesiątym piątym serialu MTV Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak. Po raz pierwszy został wyemitowany w Stanach Zjednoczonych 2 lutego 2016 roku, a w Polsce 1 kwietnia tego samego roku.

Opis Edytuj

Dowiedziawszy się, że Lydia jest w niebezpieczeństwie, Stiles tworzy plany, który ma za zadanie wyciągnąć ją z Eichen. Theo ma swoje własne plany.

Streszczenie szczegółowe Edytuj

Obsada Edytuj

Postacie główne Edytuj

Postacie poboczne Edytuj

Ścieżka dźwiękowa Edytuj

Youtube-16.png "Magic Woman" – AM & J-MAN
Youtube-16.png "Better Off" – filous ft. Josh Roa & Bishøp

Kontynuacja Edytuj

Postacie Edytuj

Ciągłość serialu Edytuj

  • Scott nadal nie jest w stanie uzdrowić się ze śmiertelnej rany zadanej za Theo, której wyrządził mu w Status Asthmaticus. Po raz pierwszy odkryto, że nie leczy tak szybko, jak zwykle w odcinku The Last Chimera.
  • Okazuje się też, że Valack jest w posiadaniu maski Potwornych Doktorów, przez ten fakt oraz przez to, że lekarze ukradli mu trzecie oko, można sugerować, że ma z nimi powiązaną historię.
  • Alan Deaton odniósł się do Lydii Martin jako wyjątkowo potężnej Banshee w tym odcinku. Mogłoby to wyjaśnić, dlaczego była drugą najwyższą kwotą pieniędzy na Puli Śmierci i dlaczego zawsze jest ona stawiana na pierwsza cel wrogów stada Scotta. Można też przepuszczać, dlaczego Valack zamierzał wykorzystać swoje uprawnienia , aby poznać tożsamość chimery, która jest gospodarzem Bestii z Gevaudan.
  • Okazuje się, że Melissa McCall jest nadal nieco zdenerwowana Liam'a za jego próbę zabicia Scotta w Status Asthmaticus. Będzie to również wypominane przez Stiles'a, gdy próbują zmusić Scotta, aby uderzył Liama, aby nastolatek zrobił się zły i wystarczająco silny, aby przełamać zablokowane drzwi do zamkniętej sali.
  • Kira po raz kolejny powoduje awarię prądu, wykorzystując jej moc wyładowania energii elektrycznej. Po raz pierwszy użyła tej mocy w Galvanize, a po raz drugi w Letharia Vulpina.

Ciekawostki Edytuj

  • Oczy Malii Tate stały się niebieskie na dźwięk ryku Scotta, co oznaczało, że jest w stadzie pomimo faktu, że nie jest wilkołakiem.
  • Jordan Parrish w jakiś sposób sprawił, że przeszedł górną barierę popiołu, której żadna nadprzyrodzona istota nie powinna przekraczać. Wynikało to z faktu, że płomienie wypalały popiół, który był umieszczony w ścianach.

Zmarli Edytuj

Miejsca Edytuj

Galeria Edytuj