FANDOM

Alexander Argent był postacią, która została wprowadzona w sezonie trzecim MTV Teen Wolf: Nastoletni wilkołak. Był łowcą i członkiem rodziny Argent. Po ugryzieniu w nocy podczas pełni księżyca, został zmuszony do przestrzegania kodeksu myśliwego.

Sezony Edytuj

Sezon 3A Edytuj

W retrospekcjach podczas odcinka Motel California, Aleksander jest widziany, jak jechał drogą w swojej ciężarówce, dopóki nie zjechał na parking motelu Glen Capri. Kiedy wyszedł z samochodu, próbował zatamować krwotok z nogi i chwycił torbę z tyłu, po czym ruszył do swojego pokoju. Wszedł do łazienki i podniósł koszulę, aby odkryć ugryzienie Alfy po lewej stronie brzucha. Miał też na sobie medalion rodziny Argent który był widział w posiadaniu zarówno Kate jak i Allison Argent podczas trwania serii.

Aleksander otworzył zasłony, aby zobaczyć, że księżyc w pełni narasta i wziął głęboki oddech, wyciągając strzelbę z torebki, wraz z portfelem, identyfikatorem, kluczami i jedną strzelbą. Napełnił broń i klęknął przed otwartym oknem, a potem błagał: Nous chassons ceux qui nous chassent patrząc na niebo, był to Francuski Kod Łowieckiej Rodziny Argent, który po angielsku oznacza My polujemy na tych, którzy polują na nas. Jego oczy zaczęły świecić złotem, kiedy to powiedział, prowadząc go do pociągnięcia za spust i zerwania się w głowę, zabijając się natychmiast, zanim zdołałby się skończyć.

W obecnym dniu pod koniec epizodu, bratanek Aleksandra, Chris Argent, udał się do ojca i brata Alexandra, Gerarda Argenta, aby zapytać go o śmierć Aleksandra - a konkretnie o Alfę, która go skrzywdziła. Gerard uśmiechnął się i odrzekł: Deucalion.