FANDOM

Alex Turner jest postacią występującą w sezonie szóstym serialu Teen Wolf: Nastoletni wilkołak. Należał do rodziny Turner i podobnie jak jego rodzice został wymazany z istnienia przez Jeźdźców Widmo.

Sezony Edytuj

Sezon 6A Edytuj

Jest synem Pani Turner i Willa Turnera. Mieszkają razem w dużym domu w Beacon Hills. Nie wiemy nic o jego dzieciństwie, ale wiemy że miał świetny kontakt z rodzicami- świadczą o tym np. zdjęcia w jego pokoju.

Po raz pierwszy widzimy go w odcinku Memory Lost, gdy w opuszczonym i zniszczonym samochodzie znajdują go Hayden i Liam. Ukrywa się za tylnym siedzeniem, gdzie w kołko powtarza : Nie pozwól im mnie zabrać, nie pozwól im mnie zabrać, też.

Alex został zabrany do biura szeryfa. Ze względu na dziwne luki w pamięci, szeryf Stiliński poprosił Scotta, by ten wbił swoje pazury w kark chłopaka i dowiedział się, co się stało z rodzicami Alexa. Scott widzi tam scenę z samochodu, gdzie podczas drogi, na jezdni pojawia się tajemniczy, zamaskowany mężczyzna na koniu. Mężczyzna wyciągnął broń ze swojego płaszcza i wycelował w pojazd - następnie naciska kilka razy spust, niszczy przednią szybę, a z samochodu wyciąga rodziców chłopaka. Z niewiadomych przyczyn, zostawiają Alexa. Po wypadku był bardzo przestraszony i cały czas miał wrażenie, że coś mu grozi. Zostaje na komisariacie, ale i tam dopadają go Jeźdźcy Widmo i porywają.

Po wypędzeniu Dzikiego Gonu z Beacon Hills, nie wiemy co stało się z nim i z jego rodzicami.

Wygląd Edytuj

Alex jest młodym chłopcem, o szczupłej, drobnej budowie ciała. Ma ciemne oczy i ciemne, lokowane włosy.

Charakter Edytuj

Nie wiemy dużo na temat jego charakteru, zanim spotkał Jeźdźców. Po spotkaniu z nimi, widzimy że był bardzo przestraszony i nigdzie nie czuł się bezpiecznie.

Ciekawostki Edytuj