FANDOM

Aiden był bratem Ethana oraz należał do watahy Alf. Był specem od brutalnej siły. Był impulsywny, agresywny, pewny siebie i skłonny do przemocy. Z Lydią łączył go namiętny związek, oparty głównie na zaspokajaniu wzajemnych potrzeb seksualnych w gabinecie trenera. Ale potem zaczynają naprawdę się w sobie zakochiwać. Gdy dziewczyna się na niego obraża, Aiden próbuje zrobić wszystko, aby mu wybaczyła. Zaczyna mu na niej zależeć.

Sezon 3Edytuj

Tę postać widzimy na początku odcinka kiedy goni Isaac'a wraz z bratem. Gdy Aiden i jego brat Ethan wkraczają do miasta ze stadem Alf, zwierzęta zaczynają wariować. Bliźniacy zaczynają uczyć się w szkole. Próbują uprzykrzyć życie innym wilkołakom. Aiden'a zaczyna łączyć namiętny związek z Lydią, polegający wyłącznie na zaspokojeniu potrzeb seksualnych. Jednak to się zmienia. Widzimy to w 11 odcinku, gdy Aiden nie pozwala Kali skrzywdzić Lydi, sprzeciwia się jej. Nikomu nie pozwala jej skrzywdzić. W ostatnim odcinku 3 sezonu umiera, zabity przez jednego z Oni.

Wygląd zewnętrzny Edytuj

Aiden jest wysoki. Ma ciemno-brązowe włosy. Jest bardzo umięśniony i wysportowany, wygląda tak samo jak jego brat Ethan.

CharakterEdytuj

Z początku Aiden był bardzo brutalny, ale to się zaczęło powoli zmieniać z pomocą Lydii.

RelacjeEdytuj

EthanEdytuj

Aiden jest bardzo związany z bratem. Dzięki temu, że są bliźniakami odczuwają swój ból. Jeden poświęciłby wszystko dla drugiego. Są dla siebie wyrozumiali. Gdy Aiden wraz z Kali chce zabić Dereka, Ethan ostrzega Lydie i wszystko jej mówi. Gdy Aiden z Kali walczyli przeciwko nauczycielce, Ethan troskliwie zajął się Lydią, zapewne ze względu na brata.

Lydia MartinEdytuj

Aiden zaangażował się w związek z Lydią, ale tylko dla potrzeb seksualnych. Jednak po czasie to się zmienia. Oboje zaczynają się do siebie bardziej zbliżać, a to się przeradza w coś więcej. Gdy Aiden umiera, to wydarzenie łamie Lydi serce.

Scott McCallEdytuj

Jest alfą. Gdy Deucalion zostaje pokonany, a Aiden i Ethan nie są już alfami, chcą dołączyć do stada Scott'a.

CiekawostkiEdytuj

  • Lydia uważała go za złego, ale w końcu okazuje się być dobrym.
  • Jeździł z bratem na motocyklu.
  • Był bardzo silny i zwinny.
  • Gdy Lydia chciała go rysować on zaczął się rozbierać.
  • Odróżnić go od brata można po tym, że jest wyższy.
  • Aktor grający Aidena uważa, że jego największym strachem jest skrzywdzenie Lydii.

GaleriaEdytuj

  • 3x18
  • "Wiedziałem, że ci się podobam" 3x12