FANDOM

Adrian R. Harris to postać fikcyjna serialu MTV Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak zagrana przez Adam Fristoe. Po raz pierwszy został wprowadzony jako sarkastyczny, niezbyt lubiany nauczyciel od fizyki, chemii i biologii uczący w Beacon Hills High School.

W pierwszym sezonie, prócz odgrywania funkcji nauczyciela okazało się, że nieświadomie pomógł Kate spowodować pożar w domu Hale'ów podając jej sposób jak wzniecić ogień, skutkiem tego był fakt, że Peter Hale chciał się na nim zemścić.

Sezony Edytuj

Przed śmiercią, Laura Hale najwyraźniej próbuje wytropić ludzi zaangażowanych w podpalenie posiadłości Hale, kobieta prosi o pomoc Harrisa.

Dowiedzieliśmy się, że pan Harris dał kobiecie, spotkanej w barze informacje na temat sposobów podpalenia i ucieczki z miejsca przestępstwa. Uważa on, że ta tajemnicza kobieta ostatecznie wykorzystane te informacje aby podpalić dom Dereka Hale. Kobietą tą później okazuje się być Kate Argent .

Harris naszkicował również naszyjnik, który posiadała kobieta dla Szeryfa Stilinskiego. Które ostatecznie doprowadziły szeryfa do Kate.

Harris daje Stilesowi areszt po lekcjach przez rozmowę w klasie. Mówi, że chce aby chłopak nie miał łatwo, jest to zemsta za jego traktowanie przez szeryfa podczas dochodzenia w zeszłym sezonie.

Stiles i Scott rzucili zwitek papieru w głowę nauczyciela, aby zostać wysłanym do gabinetu dyrektora, podczas gdy Jackson jest przesłuchiwany w sprawie o Izaaka.

Cytuje Einsteina w klasie wskazując na nieograniczoną naturę wszechświata i ludzkiej głupoty. Każe uczniom zmieniać partnerów na czas eksperymentu, co daje możliwość Erice i Izaakowi okazję aby przetestować Lydie jadem Kanimy.

Później daje Scottowi, Stilesowi, Jacksonowi, Allison, Erice i Mattowi areszt po walce Jacksona i Scotta w szatni. Zgadza się aby Jackson opuścił bibliotekę i udał się do łazienki ze względu na nudności i ból głowy.

Harris jest przesłuchiwany po tym jak rozpoznano jego samochód (dokładnie naklejkę z cytatem Einsteina na zderzaku) przed szpitalem w noc morderstwa.

Po pracy Adrian Harris zostaje porwana i przywiązany do drzewa. Błaga o życie, mówiąc do zabójcy: "Zrobiłem, o co prosiłeś. Zrobiłem wszystko. Oni rozpracują to i cię znajdą. Nadal mnie potrzebujesz. " zabójcą następnie przekręca kij, dokręcając Gilotynę wokół jego szyi.

Galeria Edytuj

Cytaty Edytuj

  • "Jednak, jak zdarza się co roku, jeden z was w niewytłumaczalny sposób nie umieści swojego nazwiska na okładce testu, a ja będę jeszcze raz kwestionować moją decyzję, zostania nauczycielem." - Harris do klasy przed testem (Lunatic) ,

Więcej z Fandomu

Losowa wiki