FANDOM

Adrian R. Harris to postać fikcyjna serialu MTV Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak zagrana przez Adam Fristoe. Po raz pierwszy został wprowadzony jako sarkastyczny, niezbyt lubiany nauczyciel od fizyki, chemii i biologii uczący w Beacon Hills High School.

W pierwszym sezonie, prócz odgrywania funkcji nauczyciela okazało się, że nieświadomie pomógł Kate spowodować pożar w domu Hale'ów podając jej sposób jak wzniecić ogień, skutkiem tego był fakt, że Peter Hale chciał się na nim zemścić.

W drugim sezonie Harris kierował swoja irytację do szeryfa w kierunku jego syna cały czas zostawiając go w areszcie klasowym. W trzecim sezonie ujawniono, że pracuje z Darachem (Jennifer Blake), który popełniał ofiary w ludziach, aby zdobyć władzę potrzebną do pokonania Deucaliona i jego stado Alf. Jednak skończył jako ofiara w wojownika. Został poświęconych przez Jennifer w wyniku tego, że kiedyś służył w armii. Jego ciało najwyraźniej nigdy nie zostało znalezione, a każda wzmianka o nim od czasów odcinka Unleashed odnosi się do niego jako zaginionego, a nie martwego, więc nie wiadomo, co się potem stało z jego ciałem.

Wczesne lata życia Edytuj

Większość życia Harrisa przed rozpoczęciem serii była tajemnicą, ale wiadomo, że był żołnierzem armii Stanów Zjednoczonych, co prawdopodobnie przyczyniło się do jego zdyscyplinowanej postawy. W pewnym momencie w trakcie lub po jego przystąpieniu, poszedł do college'u i uzyskał dyplom ukończenia nauki i / lub edukacji, zanim zaczął nauczać w Beacon Hills High School. Miał też problemy z alkoholem w pewnym momencie swojego życia.

Pod koniec 2004 r. lub na początku 2005 r. Harris był w barze, kiedy spotkał piękną kobietę, która nawiązała z nim rozmowę oraz razem piją. Gdy dowiedział się, że jest nauczycielem chemii, zaczęła go zadawać mu wiele pytań. On był podekscytowany, aby porozmawiać z kimś, kto rzeczywiście interesował się nauką (w przeciwieństwie do swoich uczniów w szkole średniej), więc zadowolony jej odpowiadał. W wyniku tego podniecenia i dużej ilości alkoholu, które pił razem, nawet nie pytał, po co potrzebne jej ciekawostki, jak roztopić blokadę krypty bankowej, rozpuszczać ciało, jak uciec od morderstwa i wzniecić ogień oraz uciec przed pożarem. Nigdy nie dowiedział się, jak się nazywa, a gdzie ona była, ale zauważyła unikalny naszyjnik z zawieszką przedstawiającą wilka.

Tydzień później, gdy dom Hale spłonął w pożarze, w którym zmarło od ośmiu do jedenastu członków rodziny Hale, Harris zdał sobie sprawę, że nieświadomie wziął udział w zbrodni; Najwyraźniej poczuł się winny w związku z tym faktem, ostatecznie zdecydował się nie iść do władz, aby powiedzieć im, co się stało, ponieważ wiedział, że zostanie obciążony i utraci karierę nauczyciela. Harris w rozmowie z szefem Stilinski na początku 2011 roku zwierzył się, że było to wydarzenie, które doprowadziło go do zerwania z nałogiem.

Sezony Edytuj

Przed śmiercią, Laura Hale najwyraźniej próbuje wytropić ludzi zaangażowanych w podpalenie posiadłości Hale, kobieta prosi o pomoc Harrisa.

Dowiedzieliśmy się, że pan Harris dał kobiecie, spotkanej w barze informacje na temat sposobów podpalenia i ucieczki z miejsca przestępstwa. Uważa on, że ta tajemnicza kobieta ostatecznie wykorzystane te informacje aby podpalić dom Dereka Hale. Kobietą tą później okazuje się być Kate Argent .

Harris naszkicował również naszyjnik, który posiadała kobieta dla Szeryfa Stilinskiego. Które ostatecznie doprowadziły szeryfa do Kate.

Harris daje Stilesowi areszt po lekcjach przez rozmowę w klasie. Mówi, że chce aby chłopak nie miał łatwo, jest to zemsta za jego traktowanie przez szeryfa podczas dochodzenia w zeszłym sezonie.

Stiles i Scott rzucili zwitek papieru w głowę nauczyciela, aby zostać wysłanym do gabinetu dyrektora, podczas gdy Jackson jest przesłuchiwany w sprawie o Izaaka.

Cytuje Einsteina w klasie wskazując na nieograniczoną naturę wszechświata i ludzkiej głupoty. Każe uczniom zmieniać partnerów na czas eksperymentu, co daje możliwość Erice i Izaakowi okazję aby przetestować Lydie jadem Kanimy.

Później daje Scottowi, Stilesowi, Jacksonowi, Allison, Erice i Mattowi areszt po walce Jacksona i Scotta w szatni. Zgadza się aby Jackson opuścił bibliotekę i udał się do łazienki ze względu na nudności i ból głowy.

Harris jest przesłuchiwany po tym jak rozpoznano jego samochód (dokładnie naklejkę z cytatem Einsteina na zderzaku) przed szpitalem w noc morderstwa.

Po pracy Adrian Harris zostaje porwana i przywiązany do drzewa. Błaga o życie, mówiąc do zabójcy: "Zrobiłem, o co prosiłeś. Zrobiłem wszystko. Oni rozpracują to i cię znajdą. Nadal mnie potrzebujesz. " zabójcą następnie przekręca kij, dokręcając Gilotynę wokół jego szyi.

Charakter Edytuj

Adrian wyróżniał się suchymi dowcipami i sarkazmem, a także jego surowością, dyscyplinarną osobowością. Miał też sadystyczne cechy, ponieważ cieszył się z zatrzymaniem studentów i wykorzystywał te zatrzymania, aby ukarać uczniów, których nie lubi. Takim uczniem był Stiles Stilinski, którego ojciec szeryf Stilinski zasłynął za odkrycie, że był współwinny za pożar e domu Hale. Harris był pasjonatem nauk ścisłych, zwłaszcza chemii i nienawidził faktu, że jego uczniowie i większość ludzi, których znał, nie dbał o to, co sprawiło, że Kate Argent szybko go zmanipulowała, kiedy wykazała entuzjastyczne zainteresowanie słuchaniem go o wielu teoriach naukowych.

Mimo że Harris nie lubił większości uczniów, wykazał obawę o niektórych z nich, mianowicie Jackson'a Whittemore'a, który zdawał się doceniać jego osobowości w porównaniu z rówieśnikami, których Harris postrzegał jako leniwych i świadomych swojej ignorancji wobec nauki. Wydaje się, że ma również słabość do pięknych kobiet, zwłaszcza tych młodszych, co potwierdza jego ledwo legalna data w rave w Raving, którego uczniowie źle wiedzieli o kimś w swoim wieku. Jest to prawdopodobnie kolejny powód, dla którego był łatwo manipulowany pomaganiem Kate Argent i Jennifer Blake w ich mordach, ponieważ były zarówno piękne, młode kobiety, które potrafiły wykorzystać swoje uwodzenie, aby uzyskać to, czego chcieli.

Umiejętności Edytuj

Jako człowiek Harris nie miał nadprzyrodzonych mocy. Był jednak bardzo inteligentnym człowiekiem, którego ekspercka wiedza o chemii mogłaby być stosowana do czynów przestępczych, takich jak topienie blokady krypty bankowej, rozpuszczenie ludzkiego ciała w kwasie i wywołanie pożaru, który prawdopodobnie nie zostałby nazwany jako podpalenie. Ze względu na swoje pochodzenie wojskowe jest prawdopodobne, że miał znajomość walki z dystansami, broń palną i inną broń, chociaż nie wykazał tej wiedzy na ekranie.

Cytaty Edytuj

  • "Jednak, jak zdarza się co roku, jeden z was w niewytłumaczalny sposób nie umieści swojego nazwiska na okładce testu, a ja będę jeszcze raz kwestionować moją decyzję, zostania nauczycielem." - Harris do klasy przed testem (Lunatic)