FANDOM

- Scott nadal dochodzi do siebie po tym co zrobił Theo.
- Nie.
- Ma rację. To się stało w nocy, gdy odbiliśmy Lydię z Eichen. Wyzdrowiałem, kiedy znowu byliśmy razem. Kiedy byliśmy stadem.
Rozmowa między Malią, Kirą i Scott'em.
A Credible Threat to siedemnasty odcinek piątego sezonu oraz siedemdziesiąty siódmy epizod serialu MTV Teen Wolf: Nastoletni wilkołak. W Stanach Zjednoczonych swoją premierę miał 16 lutego 2016 roku, a Polska premiera miała miejsce 15 kwietnia tego samego roku

Opis Edytuj

Stado Scotta uświadamia sobie, że Bestia może zaatakować podczas meczu lacrosse. Wszyscy próbuję nie do puścić do tego za wszelką cenę. Mroczna natura Kiry coraz bardziej daje się jej we znaki stawiając w niebezpieczeństwie inne osoby. Lydia z pomocą Chrisa i Gerarda odkrywa szokującą prawdę na temat Parrisha.

Streszczenie szczegółowe Edytuj

Obsada Edytuj

Postacie główne Edytuj

Postacie cykliczne Edytuj

Ścieżka dźwiękowa Edytuj

Youtube-16.png "Shelter" – Lyves
Youtube-16.png "What We Live For" – Afrojack & Bassjackers
Youtube-16.png "When It Comes To Us" – Frances & Ritual
Youtube-16.png "Mic Check" – GTA & TJR

Kontynuacja Edytuj

Postacie Edytuj

Ciągłość serialu Edytuj

  • Duch Kitsune kontroluje Kirę w tym odcinku, co się nie działo od epizodu Codominance.
  • Corey i Mason wspomnieli o poważnych oparzeniach chimery, które powstały przez Parrish'a w Lie Ability.
  • Mason i Corey wspomnieli również o różnych atakach Bestia z Gévaudan, które miały miejsce w sezonie 5B, gdy Mason zdaje sobie sprawę, że każdy atak odpowiadał intensywnej częstotliwości transmisji.
  • Po raz kolejny potwierdza się, że ekstremalne niskie temperatury mogą pomóc w dotarciu do podświadomości nadprzyrodzonych istot. Chris i Gerard Argent używają zmodyfikowanej zamrażarki do obniżenia temperatury ciała Parrisha, tak aby Lydia, jako Banshee, mogła komunikować się z Piekielnym psem wewnątrz niego.
  • Ujawniono, że Parrish faktycznie umarł, podczas rozbrojenia bomby podczas misji w Afganistanie dokładnie w tym samym razem, gdy Scott, Stiles i Allison poświęcili w rytuale w odcinku Alpha Pact w sezonie 3A. Z powodu tej ofiary, Piekielny Ogar odrodził się wewnątrz niego, utrzymując go przy życiu i wypełnił swój obowiązek ochrony Nemetonu i tajemnicy nadprzyrodzonych istot.
  • Okazuje się, że Scott wreszcie uzdrowił się z rany, którą zadał mu Theo w Status Asthmaticus, gdy Chimera tymczasowo go zabiła. Według Scotta, wreszcie uzdrowił się po tym, jak uratowali Lydię z Ośrodku Eichen w odcinku Lie Ability i działali jako stado.
  • Hayden w końcu zgadza się przyłączyć się do stada Scotta, kiedy zdaje sobie sprawę, jak ciężko pracuje Scott, starając się zachować wszystkich przy życiu. Liam po raz pierwszy poprosiła ją, aby dołączyła do pakietu w Lie Ability, chociaż oficjalnie nie będzie członkiem paczki, aż do odcinka Apotheosis.

Ciekawostki Edytuj

  • W tłumaczeniu z angielskiego tytuł A Credible Threat oznacza Wiarygodne zagrożenie.
  • Tytuł odcinka odnosi się do komentarza Stilesa skierowanego do szeryfa Stilinskiego o anulowaniu gry; Szeryf stwierdza, że ​​nie można anulować gry ze względu na zarobione pieniądze na cele charytatywne i nalega, że ​​potrzebuje dowodów na wiarygodne zagrożenie, a Stiles twierdzi, że Bestia zabija ponad trzydzieści osób i jest niewiarygodnym zagrożeniem.

Zmarli Edytuj

Miejsca Edytuj

Galeria Edytuj