FANDOM

117 jest drugim odcinkiem czwartego sezonu Teen Wolf: Nastoletni wilkołak.

OpisEdytuj

Scott sprzymierza się z nieprawdopodobnym sojusznikiem mając nadzieję położyć kres szatańskiemu planowi Kate.

Streszczenie szczegółowe Edytuj

402image1.jpg
Odcinek zaczyna się retrospekcją. W Beacon Hills jest pełnia, a uczniowie przygotowują się do meczu koszykówki. Spóźniony Derek znajduje się jeszcze w szatni. Szuka go Peter. Znajduje chłopaka pod prysznicem, gdy pod strumieniem wody próbuje się uspokoić. Starszy Hale zakręca wodę i popycha nastolatka na ziemię. Derek mówi mu, że myślał, że może kontrolować przemianę. Peter drwi z niego i ryzykownie zabiera go na mecz. Młodego wilkołaka przeszywa ból, jego krewny mówi mu, że urodzone wilkołaki muszą się nauczyć kontrolować swoją przemianę w pełni. Natomiast Derek odpowiada, że uważał to za o wiele łatwiejsze i pyta czemu to tak boli.
402image2.jpg

Peter chcę się dowiedzieć od niego, czy przyniósł to. Derek mówi mu, że to nie działa, ale Peter nalega, aby jeszcze raz użył Triskelionu. Młody Hale zaczyna powtarzać Alfa, Beta, Omega w skupieniu. Wyrzuca ręce za siebie i zaczyna krzyczeć

402image3.jpg
W obecnym czasie, sprzedawca na stacji paliw Briggs widzi samochód, który jest pozornie opuszczony. Później zaczyna słyszeć krzyki i warczenie pochodzące z łazienki, więc idzie je zbadać. W środku znajduje się Kate i próbuje kontrolować swoją przemianę. Mężczyzna zaczyna dobijać się do drzwi i nakazuje je otworzyć. W końcu Argent otwiera drzwi i pokazuje mu się przemieniona. Atakuje faceta i go rozszarpuje.
402image4.jpg
Scott, Stiles, Lydia, Kira i Malia całą noc wracali z Meksyku, po drodze odstawili jeszcze młodego Derek do Deaton'a w klinice zwierząt. Scott wprowadza go do środka i kładzie na stole. Przemieniony wilkołak nie budzi się. Lydia bierze go za rękę i zauważa, że jest ona bardzo zimna. Weterynarz chce sprawdzić jego organy wewnętrzne. Prawdziwa Alfa, pyta się czy te uszkodzenia są trwałe i druid odpowiada mu, że nie jest tego pewny.
402image5.jpg

Stiles pyta się co powinni zrobić. Alan mówi im, aby zostawili Dereka z nim dlatego, że nie będzie dużo robił zanim Hale się obudzi. Rozsypali wokół budynku górski popiół, aby Kate nie miała jak wejść. Martin pyta się czemu Kate chciałaby, aby Derek był znowu młody. Odpowiada jej, że nie zależnie od przyczyny będzie to dla nich bardzo szkodliwe. Sugeruje im, aby poszli spać bo jutro jest szkoła. Po tym jak Derek lekko uścisnął Lydii dłoń ona zgłasza się, aby zostać z nim w klinice.

Stilinski zaczyna krzyczeć, że to nie jest zgodne z ich planem. Lydia nalega żeby sobie poszli. W końcu McCall wyprowadza go siłą z kliniki.

ObsadaEdytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie poboczneEdytuj

Ścieżka dźwiękowaEdytuj

Youtube-16.png "Happy With Me" – Holychild
Youtube-16.png "Make a Shadow" – Meg Myers

Ciekawostki Edytuj

  • Tytuł 117 jest nawiązaniem do ilości pieniędzy, które zostały skradzione z sejfu Hale'ów.

Ciągłość serialu Edytuj

  • Okazuje się, że Kate nie miała kontroli nad przemianą w jaguarołaka dlatego porwała Derek'a, aby dostać się do skarbca jego rodziny i pozyskać z niego Triskelion medalion, który dałby jej kontrolę.
  • Derek pierwszy raz wraca do swojej normalnej formy odkąd został zamieniony przez Kate w odcinku The Divine Move. Jest jedna istotna zmiana jego oczy przybierają złoty kolor.
  • Potwierdzone zostało, że dwa berserki są pod kontrolą Kate.
  • Sejf Hale'ów zostaje okradziony z 117 milionów. Pieniądze te zostały wykorzystane do sfinansowania Puli Śmierci.
  • Gdy Stiles wprowadził młodego Derek'a do domu Scott'a przedstawił ojcu Scott'a, wilkołaka jego Miquel. Jest to odniesienie do odcinka Wolf's Bane gdzie Stilinski nazwał go tak przy Danny'm.
  • Peter Hale pojawia się w tym odcinku. Ostatni raz występował w odcinku De-Void.
  • Peter pierwszy raz spotyka swoją biologiczną córkę, Malie choć dziewczyna nie wie, że jest on jej ojcem. Peter dowiedział się o tym w odcinku De-Void.
  • Peter wspomina, że Derek użył swojego gniewu, by zapanować nad swoją przemianą.
  • W tym odcinku pierwszy raz jest pokazany nowy pomocnik Parrisha, zastępca Haigh.
  • W tym odcinku pojawia się Rafael McCall. Ostatni raz występował podczas odcinka The Divine Move.
  • Okazuje się, że dom Hale'ów został rozebrany.
  • Zmysły banshee, Lydii są ukazane w tym odcinku, gdy znajduje ciało Briggs'a na stacji benzynowej.

Miejsca Edytuj

Zmarli Edytuj

Cytaty Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki